Beantwoord

Bedrag Factuur klopt niet

• 14 september 2017
  • 1 reactie
  • 79 Bekeken

Hallo, ik heb onlangs een abonnement bij jullie genomen. Dit ivm met de actie die er was. Volgens het contract betaal ik per maand €15.00 voor de bundel en €14.00 voor het toestel. Totaal €29.00
Nu krijg ik een factuur waarop staat dat ik 30.00 alleen voor de bundel betaal en 14.00 voor het toestel!. Graag zou ik een nieuwe juiste factuur willen ontvangen.

Mvg,
A.Loihmi
icon

Beste antwoord door Hajar 15 september 2017, 14:54

Hi A.Loihmi,

Welkom bij de T-Mobile familie!

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat je een abonnement hebt afgesloten voor €33,99 per maand. Je betaalt namelijk €14 toestelkosten en €19,99 voor je 1GB databundel. Je ontvangt namelijk €9,99 korting op je databundel en niet €15. Dit zie je ook terug op je contract. De reden waarom je eerste factuur hoger uitvalt is omdat je ook €25 aansluitkosten betaalt. Als je extra factuurkorting wilt dan kun je een T-Mobile Samen groep aanmaken met 2 abonnement en dan ontvang je €5 extra korting.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi A.Loihmi,

Welkom bij de T-Mobile familie!

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat je een abonnement hebt afgesloten voor €33,99 per maand. Je betaalt namelijk €14 toestelkosten en €19,99 voor je 1GB databundel. Je ontvangt namelijk €9,99 korting op je databundel en niet €15. Dit zie je ook terug op je contract. De reden waarom je eerste factuur hoger uitvalt is omdat je ook €25 aansluitkosten betaalt. Als je extra factuurkorting wilt dan kun je een T-Mobile Samen groep aanmaken met 2 abonnement en dan ontvang je €5 extra korting.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt.

Reageer