Ik kan mijn rekeningnummer nergens wijzigen in een Belgisch rekeningnummer, via mytmobile gaat dat niet, dan staat er neem contact op met klantenservice maar daar wordt vervolgens gezegd u kunt u rek nr wijzigen in mytmobile… en vervolgens wordt de verbinding verbroken.. dus ik kom geen stap verder.
Hallo
Op MY T-mobile kun je alleen een Nederlandse IBAN doorgeven, voor een Europees IBAN zal dat handmatig door T-mobile moeten worden gedaan.
Een moderator kan je hopelijk hiermee helpen.
Via Twitter of Facebook kan je het ook laten regelen in een privé chat, indien je een bot te spreken krijgt zeg dan ik wil een medewerker spreken.
Ja zover was ik ook al maar ik krijg ook niemand aan de telefoon om het door te geven, want je moet inspreken waarvoor je belt en dan zeg ik dat en dan wordt er WEER gezegd dat ik dat online moet doen, maar dat gaat dus niet.. heel frustrerend dit 😣
Ja zover was ik ook al maar ik krijg ook niemand aan de telefoon om het door te geven, want je moet inspreken waarvoor je belt en dan zeg ik dat en dan wordt er WEER gezegd dat ik dat online moet doen, maar dat gaat dus niet.. heel frustrerend dit
Werkt het ook niet als je een andere optie kiest aan de telefoon?
Via Twitter is het adres @tmobile_webcare
Hi
Kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres, huidige IBAN adres en je buitenlandse rekeningnummer? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan doen!
Bedankt voor de reacties! Het is ondertussen gelukt via Facebook Messenger 😁🎉
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.