Vraag

Belkosten bij niet opgenomen worden

Hallo,

Als ik mijn rekening bekijk zie ik zowiezo de internetkosten, zou graag willen vragen of dit uitgezet kan worden had een keer via iemand van de klantenservice begrepen dat dit kon, als ik even zou mailen. Kom zo geen mailadres tegen, maar dit kan vast ook zo.
maar verder worden er steeds 25ct berekend voor 0.02 of 0.03 sec,,,,, dat is soms wel in een of 2 min achter 5 keer achter elkaar berekend...
ik denk dat ik dan bel, maar overlaat gaan en niemand aan de lijn krijg...
waarom wordt dit berekend? Als je niemand aan de lijn krijgt...
graag hoor ik hier iets over, want blijkbaar gebeurd dit heel vaak bij mij zal mijn facturen hierop gaan nakijken, want dan snap ik waar al die absurde kosten vandaan komen.
gr. Jackie

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 6
Als ik eerlijk ben snap ik je vraag niet zo goed. Maar op je facturen kun je toch zien met wie en hoelang je hebt gebeld. Als er toch kosten worden gerekend voor bellen, terwijl er geen verbinding/contact is, gaat er ergens toch iets fout en mss kan een van de mod's je hierbij helpen, als ze dinsdag weer aanwezig zijn.
Reputatie 2
ja dat snap ik ook niet hoor, je belt 1 sec maar je bent gelijk 1 minuut kwijt (of 21 cent)
Reputatie 5
@JackieB

Het is mogelijk om je internet volledig te laten blokkeren. Mocht je hier gebruik van willen maken kun je me dit laten weten via een privébericht. Dan zal ik de verbinding met het internet blokkeren.

De kosten die je terugziet op de factuur zijn voor het verbinding maken met de voicemail van een persoon. Zodra het bellen overspringt naar de voicemail word er gebruik gemaakt van je belminuten. Aangezien bij ieder abonnement de eerste minuut altijd volledig berekend wordt ben je hierdoor dus een volledige minuut kwijt.
dat bellen was naar een vast nummer, zonder voicemail of antwoord app. en verder heb ik gevonden hoe ik je een prive bericht moest sturen dat heb ik inmiddels gedaan. dankje
Reputatie 5
@JackieB

Ik zie dat je me een privébericht hebt gestuurd. Ik heb hier direct op geantwoord. 🙂