Vraag

Belkosten bij niet opgenomen worden

Beste T-mobile,

Ik wil graag weten hoe het zit met alle 0,21 centjes die op mijn factuur staan maandelijks. Ik begrijp dat als je de voicemail krijgt dat er een minuut van je bundel afgaat en buiten je bundel kost dit dus 0,21 cent... maar wat als je de voicemail niet krijgt...? ik hang bijna altijd op wanneer er 3x over is gegaan en bij de 4e/5e krijg je de voicemail, waarom wordt er alsnog 0,21 cent in rekening gebracht voor 'gesprekken van 0,01 seconde' etc.

Ook zou ik graag willen weten of het mogelijk is geen voicemail van anderen te kunnen krijgen. Dus een blokkade ofso op andermans voicemail, dus een mogelijkheid op geen gesprek = geen geld weg. Want dit is naar mijn mening gewoon geldklopperij, ik voer geen gesprek, ik wil de voicemail van anderen ook niet krijgen, ik hang ook op na 3x over te laten gaan en alsnog wordt dit in rekening gebracht...

1 reactie

Reputatie 5
@Lemar
Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Zodra er verbinding met het netwerk wordt gemaakt wordt er kosten in rekening gebracht. Er gaat een bepaalde tijd overheen vanaf wanneer je de verbinding verbreekt en wanneer de verbinding werkelijk is verbroken, dit kan dan net de periode zijn dat er toch contact is geweest.

Er is helaas geen blokkade dat je wanneer je belt, voortijdig de verbinding wordt verbroken.

Reageer