Beantwoord

Belkosten naar t-mobile samenleden in rekening gebracht

• 31 augustus 2017
  • 2 reacties
  • 85 Bekeken

Reputatie 2
Badge
Goedemorgen,

De afgelopen twee facturen is bij mij kosten in rekening gebracht voor het bellen met een T-Mobile samen lid (beide facturen een ander lid). Het vreemde is dat ik de hele maand gratis bel met hen, en op een x moment er ineens kosten zijn.

Bij mijn huidige verbruikskosten staat intussen €2,50 :? aan verbruikskosten... je raadt het al, naar een T-Mobile samen lid.

Dit lijkt me niet helemaal de bedoeling van T-Mobile samen, graag een correctie van het teveel in rekening gebrachte.

gr Jaimie
icon

Beste antwoord door Jaimy 31 augustus 2017, 12:56

Hoi Jaimie,

Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik heb meteen even met je meegekeken en zie inderdaad dat het niet helemaal goed is gegaan. Ik heb deze onterechte kosten direct voor je vergoed! Je zult dit terugzien op jouw volgende factuur.

Er is ondertussen al een onderzoek naar dit probleem aan de gang, dus hopelijk zal het in de toekomst niet meer voorkomen. Mocht dat wel zo zijn, trek dan vooral aan de bel!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Jaimie,

Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik heb meteen even met je meegekeken en zie inderdaad dat het niet helemaal goed is gegaan. Ik heb deze onterechte kosten direct voor je vergoed! Je zult dit terugzien op jouw volgende factuur.

Er is ondertussen al een onderzoek naar dit probleem aan de gang, dus hopelijk zal het in de toekomst niet meer voorkomen. Mocht dat wel zo zijn, trek dan vooral aan de bel!
Reputatie 2
Badge
Hoi Jaimy,

Super dat je het zo snel geregeld hebt.
Het is en blijft techniek :8, hopelijk hebben jullie snel de oorzaak gevonden!

gr Jaimie

Reageer