Beantwoord

Bellen binnen of buiten de bundel?

• 21 juni 2017
  • 1 reactie
  • 53 Bekeken

Ik heb een abonnement bij jullie met daarbij 200 belminuten. Nu heb ik een rete hoge factuur en in de specificatie staan alle nummers die ik gebeld heb. Dat kan wel kloppen, maar AL deze nummers vallen BUITEN de bundel? Hoezo???? Ik heb toch een abonnement waarbij ik 200 minuten kan bellen, en daar vallen echt wel aan aantal telefoonnummers onder! Ik vind het belachelijk! Waarom heb ik dan in ** een abonnement als alles er buiten valt? Makkelijk geld verdienen zo!
icon

Beste antwoord door David 21 juni 2017, 15:06

Hey Kim,

Duidelijk bericht! Ik zie dat je ongeveer tegelijkertijd ook gebeld hebt en dat mijn collega Natascha je hier verder bij geholpen heeft. Je had inderdaad 200 belminuten, maar belde hier regelmatig buiten en daar kwamen dan ook de kosten vandaan. Nu is de belbundel gelijk aangepast naar onbeperkt bellen, zodat je niet meer voor dergelijke verrassingen komt te staan! Houd er echter nog wel rekening mee dat servicenummers buiten deze bundel vallen, daar betaal je dan nog wel de tarieven van het servicenummer zelf van.

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Kim,

Duidelijk bericht! Ik zie dat je ongeveer tegelijkertijd ook gebeld hebt en dat mijn collega Natascha je hier verder bij geholpen heeft. Je had inderdaad 200 belminuten, maar belde hier regelmatig buiten en daar kwamen dan ook de kosten vandaan. Nu is de belbundel gelijk aangepast naar onbeperkt bellen, zodat je niet meer voor dergelijke verrassingen komt te staan! Houd er echter nog wel rekening mee dat servicenummers buiten deze bundel vallen, daar betaal je dan nog wel de tarieven van het servicenummer zelf van.

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!

Reageer