Helaas heb ik de afgelopen 2 maanden aanzienlijk buiten mijn belbundel gebeld. De afgelopen 2 jaar heb ik een bundel van 120 minuten waarbij ik vrijwel nooit meer belminuten nodig heb. Inderdaad kan ik mijn verbruik zien in de MyTmobile app, maar net zoals het dataverbruik had ik een smsje verwacht wanneer het einde van 120 minuten zal naderen. Dat is blijkbaar niet zo. Er is geen enkele waarschuwing wanneer er gebeld zal worden buiten de bundel. En helaas zijn die kosten erg hoog en niet in verhouding tot andere kosten.
Per toeval kwam ik erachter dat je via MyTmobile je belbundel kunt verhogen. Wat blijkt; voor slechts 2,50 extra kan ik mijn bundel verhogen van 120 minuten naar onbeperkt bellen. Dat heb ik nu gedaan, maar vooraf aan deze wijziging in de maand november wel 15 euro extra kosten gemaakt voor ongeveer 70 minuten extra bellen. Veel te veel, zeker als je voor 2,50 euro extra onbeperkt kunt bellen !!
Is het mogelijk mijn extra belkosten te corrigeren? Deze kosten zijn niet in verhouding met een onbeperkt bellen bundel die ik aanvullend had kunnen afsluiten.
Alvast bedankt voor het meedenken!
Beste antwoord door Hajar
Wat fijn dat je zelf je bundel hebt verhoogd. Zo ben je inderdaad veel goedkoper uit. Zoals je zelf al hebt aangegeven heb je via My T-Mobile de mogelijkheid om ten alle tijden je verbruik te controleren zodat je niet over je bundel heen gaat. Wij kunnen daarom niet de teveel gemaakte kosten vergoeden, omdat het hier om eigen verantwoordelijkheid gaat.
Vanaf nu zul je niet meer buiten je bundel bellen met je onbeperkt bellen bundel. Hopelijk bevalt het goed! Als je nog andere vragen hebt, laat het ons weten.