Beantwoord

Bellen nadat je bundel op is

Waarom moet je €0,30 betalen als je naar een nummer belt en die persoon de telefoon niet opneemt? Er is geen verbinding geweest maar ik zie dat ik elke keer €0,30 moet betalen. Dit vind ik echt belachelijk!!!
icon

Beste antwoord door 05alexander92 19 april 2016, 18:51

Zo lang de telefoon over gaat betaal je niks. Als je een voicemail krijgt, dan wel. Soms is een simpele afwezigheidsmelding dat iemand niet bereikbaar is ook hetzelfde aan "verbinding" krijgen en dan moet je dus betalen. Heel simpel gezegd: zodra je de seconden teller ziet lopen in het display van je toestel, dan is er verbinding geweest. Of dat nou de persoon is die daadwerkelijk opneemt of iets anders, dat maakt niet uit.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Zo lang de telefoon over gaat betaal je niks. Als je een voicemail krijgt, dan wel. Soms is een simpele afwezigheidsmelding dat iemand niet bereikbaar is ook hetzelfde aan "verbinding" krijgen en dan moet je dus betalen. Heel simpel gezegd: zodra je de seconden teller ziet lopen in het display van je toestel, dan is er verbinding geweest. Of dat nou de persoon is die daadwerkelijk opneemt of iets anders, dat maakt niet uit.
Reputatie 4
Badge +7
De seconden teller begint al te lopen als je het nummer belt, niet als er opgenomen wordt.

Reageer