Beantwoord

bellen niet mogelijk naar het buitenland

• 10 augustus 2019
  • 8 reacties
  • 499 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Ik kan niet meer bellen naar mijn vrienden in belgie & eerst kon ik dit nog wel gewoon. Nu krijg ik tegenwoordig te horen: oproep niet toegestaan. Ik heb al mijn rekeningen behalve laatste maand betaald & er staan geen blokkades op mijn account/abonnement. Ik weet niet hoe ik dit weer kan veranderen.
icon

Beste antwoord door centaur 11 augustus 2019, 19:39

Heb je al meerdere meldingen gehad dat je je laatste rekening moet betalen?
Na een paar waarschuwingen heb je de kans op een buitenland blokkade.
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi @krystian500

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je een betalingsregeling hebt lopen. Bij een betalingsregeling wordt er standaard een blokkade geactiveerd op bellen naar het buitenland, servicenummers en gebruik in het buitenland. Zodra je betalingsregeling is voldaan, wordt de blokkade automatisch verwijderd.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt!
Ik kan ook al sinds een tijd niet meer bellen naar het buitenland, ik weet dat het waarschijnlijk te maken had dat ik een rekening niet op tijd had betaald. Maar nu alles betaald is sinds paar dagen kan ik nog steeds niet bellen.
Reputatie 5
Badge +10
Heb je al meerdere meldingen gehad dat je je laatste rekening moet betalen?
Na een paar waarschuwingen heb je de kans op een buitenland blokkade.
Reputatie 4
Badge +4
Ik vrees dat je in dat geval op een T-Mobile moderator moet wachten, meestal reageren zij binnen 1-2 werkdagen.
Kun je nog wel binnen Nederland bellen en data gebruiken?
Yes dit werkt nog wel gewoon.
Reputatie 4
Badge +4
Kun je nog wel binnen Nederland bellen en data gebruiken?
Nee niet voor zover ik weet. Ook heb ik deze maand nog helemaal niet naar het buitenland gebeld.
Reputatie 4
Badge +4
Als je een GO abonnement hebt dan kun je vanuit je bundel maximaal 120 minuten bellen vanuit NL naar andere EU landen. Staat ergens in je account geblokkeerd dat je meer buiten de bundel kosten mag maken of bellen naar het buitenland buiten de bundel?

Reageer