Beantwoord

Belminuten buiten bundel

• 16 januari 2018
  • 3 reacties
  • 188 Bekeken

Beste,

Ik heb al 2 jaar een abonnement bij jullie. Met de vraag of ik bij jullie moet verlengen of niet!

En ik loop net mijn facturen, omdat er maandelijks boven mijn contract werd gefactureerd.
Ik heb 120 belminuten. Maar het is wel elke maand raak dat ik voor extra belminuten bij betaal, terwijl ik ver onder mijn 120 belminuten heb gebeld. (natellen kan iedereen) !

Hoe kan dit?

Mvg,

Niekoll
icon

Beste antwoord door Hajar 17 januari 2018, 10:14

Hi Niekoll,

Fijn dat je al 2 jaar lid bent van de T-Mobile familie. Wij willen je natuurlijk graag bij ons houden en dus geef ik je wat meer duidelijkheid over je factuur. Op je laatste factuur zie ik inderdaad kosten voor het bellen buiten de bundel. Je hebt inderdaad een belbundel van 120 min, maar ik zie dat je meerdere gesprekken hebt gevoerd van minder dan een minuut. Bij jouw prijsplan worden gesprekken afgerond naar minimaal 1 minuut. Hierdoor komt het er uiteindelijk toch op neer dat je buiten jouw bundel hebt gebeld en kosten hebt gemaakt. Om in de toekomst extra kosten te voorkomen, kun je er ook voor kiezen je belbundel te verhogen naar Onbeperkt. Zo kom je nooit voor verrassingen te staan en kun je zowel in Nederland als in de EU onbeperkt bellen. Als je gaat verlengen dan kun je een van deze Go abonnementen kiezen. Zo heb je bij ieder abonnement dat je neem standaard Onbeperkt bellen en sms NL & EU plus 120 min bellen van NL naar de EU.

Ik hoop dat je ervoor kiest om bij ons te blijven en dat je nog plezier zult beleven van je abonnement. Als je nog vragen hebt, laat het mij weten! 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Niekoll,

Fijn dat je al 2 jaar lid bent van de T-Mobile familie. Wij willen je natuurlijk graag bij ons houden en dus geef ik je wat meer duidelijkheid over je factuur. Op je laatste factuur zie ik inderdaad kosten voor het bellen buiten de bundel. Je hebt inderdaad een belbundel van 120 min, maar ik zie dat je meerdere gesprekken hebt gevoerd van minder dan een minuut. Bij jouw prijsplan worden gesprekken afgerond naar minimaal 1 minuut. Hierdoor komt het er uiteindelijk toch op neer dat je buiten jouw bundel hebt gebeld en kosten hebt gemaakt. Om in de toekomst extra kosten te voorkomen, kun je er ook voor kiezen je belbundel te verhogen naar Onbeperkt. Zo kom je nooit voor verrassingen te staan en kun je zowel in Nederland als in de EU onbeperkt bellen. Als je gaat verlengen dan kun je een van deze Go abonnementen kiezen. Zo heb je bij ieder abonnement dat je neem standaard Onbeperkt bellen en sms NL & EU plus 120 min bellen van NL naar de EU.

Ik hoop dat je ervoor kiest om bij ons te blijven en dat je nog plezier zult beleven van je abonnement. Als je nog vragen hebt, laat het mij weten! 🙂
Beste Hajar,

Er staat nergens in het contract dat gesprekken automatisch naar hele minuten word berekend.
Ik ben hier dan ook niet tevreden mee!

Ik overweeg om mijn nieuwe contract bij een andere provider voor te zetten!

Mvg
Reputatie 7
Badge +20
Hi Niekoll,

Dankjewel voor je reactie. Het staat wel vermeld op onze prijslijst. Op deze pagina vind je de prijslijst van jouw abonnement en alle voorwaarden. Ik hoop dat dit geen reden is om ons te verlaten. Zoals ik al eerder heb aangegeven kun je er altijd voor kiezen om je bundel te verhogen of als je straks mag verlengen kiezen voor een abonnement dat meer bij je wensen past.

Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten! 🙂

Reageer