Ik heb al 2 jaar een abonnement bij jullie. Met de vraag of ik bij jullie moet verlengen of niet!
En ik loop net mijn facturen, omdat er maandelijks boven mijn contract werd gefactureerd.
Ik heb 120 belminuten. Maar het is wel elke maand raak dat ik voor extra belminuten bij betaal, terwijl ik ver onder mijn 120 belminuten heb gebeld. (natellen kan iedereen) !
Hoe kan dit?
Mvg,
Niekoll
Beste antwoord door Hajar
Fijn dat je al 2 jaar lid bent van de T-Mobile familie. Wij willen je natuurlijk graag bij ons houden en dus geef ik je wat meer duidelijkheid over je factuur. Op je laatste factuur zie ik inderdaad kosten voor het bellen buiten de bundel. Je hebt inderdaad een belbundel van 120 min, maar ik zie dat je meerdere gesprekken hebt gevoerd van minder dan een minuut. Bij jouw prijsplan worden gesprekken afgerond naar minimaal 1 minuut. Hierdoor komt het er uiteindelijk toch op neer dat je buiten jouw bundel hebt gebeld en kosten hebt gemaakt. Om in de toekomst extra kosten te voorkomen, kun je er ook voor kiezen je belbundel te verhogen naar Onbeperkt. Zo kom je nooit voor verrassingen te staan en kun je zowel in Nederland als in de EU onbeperkt bellen. Als je gaat verlengen dan kun je een van deze Go abonnementen kiezen. Zo heb je bij ieder abonnement dat je neem standaard Onbeperkt bellen en sms NL & EU plus 120 min bellen van NL naar de EU.
Ik hoop dat je ervoor kiest om bij ons te blijven en dat je nog plezier zult beleven van je abonnement. Als je nog vragen hebt, laat het mij weten! 🙂