Beantwoord

beltegoed

• 28 juni 2013
  • 8 reacties
  • 248 Bekeken

Het bel tegoed wat ik over had ging altijd mee naar de nieuwe maand. De afgelopen maand had ik 19 minuten over maar dat is niet meegenomen naar de nieuwe maand. Hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door centaur 28 juni 2013, 23:31

Welkom marhans, bij jou abonnement neem je de overgebleven minuten mee naar de volgende maand maar in de nieuwe maand maak je eerst je nieuwe minuten op en daarna worden pas de oude aangsproken.
De oude minuten vervallen na verloopt van de nieuwe maand.

http://www.t-mobile.nl/persoonlijk/media/pdf/service-contact/nieuwe-prijslijsten/smart-plus.pdf
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 6
Badge +9
Welkom marhans, bij jou abonnement neem je de overgebleven minuten mee naar de volgende maand maar in de nieuwe maand maak je eerst je nieuwe minuten op en daarna worden pas de oude aangsproken.
De oude minuten vervallen na verloopt van de nieuwe maand.

http://www.t-mobile.nl/persoonlijk/media/pdf/service-contact/nieuwe-prijslijsten/smart-plus.pdf
Oké. Maar eerst werd het overgebleven beltegoed opgeteld bij het nieuwe tegoed en nu zie ik dat niet meer. Hoe kan ik dat nu dan volgen dat mijn overgebleven beltegoed eerst wordt opgemaakt.
Nou mijn 19 minuten die ik over had zijn mooi NIET mee. En dat was altijd wel zo. Ben ik absoluut NIET bij mee.
@marhans

Zoals centaur het aangeeft klopt het inderdaad. Je kunt via deze link alle informatie terugvinden.
Bij controle van mijn rekeningen van T-mobile kom ik er achter dat minuten die ik meeneem uit vorige maanden helemaal niet worden meegeteld:
Als ik 100 minuten over heb krijg ik aan het begin van de maand, met de 150 nieuwe minuten uit het abonnement, een totaal tegoed van 250 minuten.
Als ik vervolgens in die maand 150 minuten bel is de stand aan het eind van de maand ineens 0 minuten en neem ik niets meer mee naar de maand daaropvolgend.
In de maand maak ik dus schijnbaar eerst het nieuwe beltegoed op zodat aan het eind van de maand gezegd kan worden dat het restant ouder is dan 1 maand.
Hoe kan dit?

Ik was gewend bij miujn T-mobile abonnement, omdat ik normaliter nooit meer 150 minuten bel, altijd 150 minuten mee te kunnen nemen uit de vorige maand zodat ik aan het begin van elke maand mijn tegoed altijd 300 minuten was.
Is dit gewijzigd? Waarom kan een overgebleven tegoed van vorige maand (tot een maimum van 150 minuten) niet meer worden meegenomen?
Dat kon aktijd wel. Waarom is dat veranderd? Heb ik daar mededeling van gekregen?

Ik hoor graag zo spoedig mogelijk van u

m.vr.gr.,
Riny Maas
Reputatie 5
@RinyMaas bij het iSmart abonnement hebben wij altijd met het Last in First out principe gewerkt. Dit is dus altijd zo geweest en niet tussentijds gewijzigd.
Schande. Ik had een i300 abonnement en kon daar belminuten meenemen naar de volgende maand. Ik heb die om laten zetten in een Sim-only. Nu blijkt dat ik iedere maand mijn tegoed kwijt ben. Blijkt het in de kleine lettertjes te staan. Op dit site kon ik hier zojuist niets over vinden en ik heb nog niet eerder een abonnement gehad waar dat zo ging. Bovendien is de maatschappelijke discussie\beweging, en terecht, dat altijd alle belminuten behouden moete blijven. Nogmaals schande wat T-Mobile hier doet en wat zou Ali B hiervan vinden. 
Reputatie 3
@ronroos
Ik heet je welkom op het T-Mobile Forum :)
Daarnaast wil ik mijn excuses aanbieden voor de late reactie.
Uit de gegevens blijkt dat je hierover inmiddels al telefonisch contact hebt gehad met de klantenservice en antwoord hebt gekregen op je vraag.
Als er nog onduidelijkheden zijn hoor ik het graag.

Reageer