Beantwoord

Bericht bij nieuwe factuur

Volgens webcare kan ik een bericht krijgen als er een nieuwe factuur is klaar gezet. Het is al te belachelijk voor woorden dat T-Mobile weigert een factuur te mailen. Ik vind dat ik als klant netjes een factuur zou moeten ontvangen. Het minimale wat jullie zouden willen doen is een bericht sturen bij het klaar zetten van een nieuwe factuur. Maar waarom ontvang ik dan weer geen bericht?

Verzoek: factuur mailen
Antwoord: Dat kunnen we niet, maar we sturen een melding
Resultaat: Niets, nog steeds geen bericht ontvangen
Verzoek: Kunt u kijken wanneer het bericht is verzonden??
icon

Beste antwoord door Issam 29 september 2015, 12:47

Hi 1Radboud,

Allereerst welkom op het forum!

Ik kan me goed voorstellen dat je hiervan op de hoogte gesteld wilt worden. Goed dat je hierover contact opneemt.

We kunnen helaas niet controleren wanneer de mail is uitgestuurd. Dit zou uiteraard moeten gebeuren op de dag dat jouw factuur op My T-Mobile is verschenen. In het systeem zie ik dat je wel een e-mail zou moeten ontvangen. Voor de zekerheid heb ik dit voor je gereset in de hoop dat je de volgende keer wel een melding krijgt. Vind je het goed dat we het de volgende keer uitproberen via een sms? Mocht je bij je eerstvolgende factuur weer geen melding krijgen dan kan je dit bij ons aangeven. Wij gaan graag voor je op zoek naar een oplossing!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hi 1Radboud,

Allereerst welkom op het forum!

Ik kan me goed voorstellen dat je hiervan op de hoogte gesteld wilt worden. Goed dat je hierover contact opneemt.

We kunnen helaas niet controleren wanneer de mail is uitgestuurd. Dit zou uiteraard moeten gebeuren op de dag dat jouw factuur op My T-Mobile is verschenen. In het systeem zie ik dat je wel een e-mail zou moeten ontvangen. Voor de zekerheid heb ik dit voor je gereset in de hoop dat je de volgende keer wel een melding krijgt. Vind je het goed dat we het de volgende keer uitproberen via een sms? Mocht je bij je eerstvolgende factuur weer geen melding krijgen dan kan je dit bij ons aangeven. Wij gaan graag voor je op zoek naar een oplossing!
Hoi,

Per sms zou prima zijn. Ik heb nu het bericht per mail trouwens wel ontvangen.
Reputatie 6
Badge +16
Hi 1Radboud,

Bedankt voor de terugkoppeling. Ik ben blij om te lezen dat je de e-mail nu wel hebt ontvangen. Laat ons weten of je in het vervolg liever een sms wilt ontvangen of een e-mail als er een nieuwe factuur beschikbaar is. We helpen je graag verder. 😉

Reageer