Beantwoord

Bericht letop open staand factuur

• 9 juli 2020
  • 10 reacties
  • 527 Bekeken

Reputatie 1

Beste t-mobile 

Ik ben al jaren klant 

En betaal altijd via automatische afschrijving 

Nu krijg ik een email dat ik "letop open staand factuur" via ideal moet/kan betalen

Mijn vraag wat is dit?

Dit bericht heb ik nooit gehad 

Staat ook in de t-mobile app vermeld 

Dus spam lijkt mij niet 

Moet ik afwachten of betalen 

Ik wil niet afgesloten worden 

Ik zit nu namelijk in het buitenland 

Graag uitleg 

Ik wil weer van ouds automatische afschrijving 

icon

Beste antwoord door Evy 9 juli 2020, 15:08

Hi @peter-keetfm 

Dit heb ik gelijk voor je nagekeken! Geen zorgen, dit gaat om de factuur van 7 juli 2020. De apps die je hebt aangeschaft bij derde partijen staan hier ook netjes op. Waarom jij dit per mail hebt ontvangen is voor mij een raadsel? Het is in ieder geval niks om je druk over te maken, rond de 17e zal deze factuur automatisch worden afgeschreven! :smile:  Mocht je nog andere vragen hebben, dan weet je me te vinden!

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @peter-keetfm 

Bedoel je hiermee dat als je de app opent er een uitroepteken bij facturen staat en als js op facturen drukt dan staat er boven een factuur open die je kan betalen?

Lijkt op een klein foutje, ik heb ook 2 abonnementen waarvan alles netjes geïncasseerd wordt maar ik krijg dan alsnog die uitroepteken. Inmiddels is de factuur geïncasseerd en is de melding ook weg. Heeft niks te maken met dat de incasso niet kon plaatsvinden.

Wees er wel zeker van dat het om de factuur voor deze maand gaat en voor de rest alles is betaald.

Reputatie 1

Ja klopt 

Links boven in staat automatisch incasso 

Ik vind dit raar over komen 

Letop en dat uitroepteken 

Normaal wordt het rond de 15e af geschreven 

Moet ik dit nu betalen of niks doen 

Reputatie 7
Badge +19

Hoef je je in ieder geval geen zorgen over te maken :)

Wordt automatisch geincasseerd op de normale datum, je hoeft niks te doen.

Reputatie 1

Oke 

Dat betaal ik het niet 

En ga er van uit dat het automatisch afgeschreven wordt 

Ps ik heb wel apps gekocht van een paar euro

Reputatie 7
Badge +19

Ik had het ook nog niet betaald hoor al mag je het wel voorschieten denk ik als je dat wilt, maar ik weet niet of dat wel goed zal gaan want ik negeerde het gewoon en alles ging gewoon zoals normaal.

Reputatie 1

Bedankt 

Ik wacht even tot iemand van t-mobile zelf even een antwoord kan geven 

Dan heb ik zekerheid

Reputatie 7
Badge +19

@peter-keetfm

Prima!

Had mijn eerste reactie nog even aangepast, alle facturen zijn betaald en het gaat om de factuur voor deze maand?

Reputatie 1

Inderdaad alleen van deze maand 

Rest is betaald 

Reputatie 6
Badge +8

Hi @peter-keetfm 

Dit heb ik gelijk voor je nagekeken! Geen zorgen, dit gaat om de factuur van 7 juli 2020. De apps die je hebt aangeschaft bij derde partijen staan hier ook netjes op. Waarom jij dit per mail hebt ontvangen is voor mij een raadsel? Het is in ieder geval niks om je druk over te maken, rond de 17e zal deze factuur automatisch worden afgeschreven! :smile:  Mocht je nog andere vragen hebben, dan weet je me te vinden!

Reputatie 1

@Evy

Top bedankt 

Die email krijg ik elke maand 

Factuur staat klaar 

Maar dat ideal gebeuren is nieuw voor mij 

Reageer