Beantwoord

berichtgeving nieuwe factuur

Geachte,
Ben al sinds September bezig om u uit te leggen dat ik tot op heden geen mail krijg of sms van de nieuwe factuur.
is het nu zo moeilijk om dit voor elkaar te krijgen.
Krijg wel steeds van uw kant toezeggingen maar er gebeurt helemaal niets.
heb het al meerdere malen aangegeven dat het per mail moet gebeuren en wel naar;
info@wasserijhuysmans.nl
😠
icon

Beste antwoord door Amy 7 december 2015, 15:35

Hey Target,

Ondertussen heb je contact gehad met een van mijn collega's van de klantenservice en het probleem lijkt opgelost! Laat je het weten als je toch geen sms ontvangt als je factuur online staat? Dan kunnen we verder onderzoek gaan doen.

Mocht je in de tussentijd nog vragen hebben, let me know! 😉

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 2
Badge +7
Hi Target,

Vreemd dat je geen e-mail of sms-bericht ontvangt als er een nieuwe factuur beschikbaar staat.
Betaalt je wel via automatische incasso?
Want als je per acceptgiro betaalt wordt de factuur altijd per post verstuurd en wordt er geen aankondiging van de factuur verzonden.
DE facturen worden automatisch geïncasseerd.
Dus daarom vindt ik het zo vreemd dat ik tot op heden nog geen reactie van u heb gehad via de mail of SMS of per post ?
Reputatie 2
Badge +7
Hi Target, neem dan contact op met de klantenservice, zij kunnen jouw e-mailadres controleren en checken of de notificatie aan staat. Ik als klant van T-Mobile kan dit natuurlijk niet inzien.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Target,

Ondertussen heb je contact gehad met een van mijn collega's van de klantenservice en het probleem lijkt opgelost! Laat je het weten als je toch geen sms ontvangt als je factuur online staat? Dan kunnen we verder onderzoek gaan doen.

Mocht je in de tussentijd nog vragen hebben, let me know! 😉

Reageer