Beantwoord

betaal achterstand

  • 3 oktober 2014
  • 2 reacties
  • 58 Bekeken

Ik moet de rekening van augustus factuur nog betalen hier voor heb ik al 10 dagen gehad alleen dat zou dan op 4 oktober afgelopen zijn nou krijg ik op 8 oktober weer salaris dan kan ik de factuur van augustus betalen is het nog mogelijk om uitstel te krijgen tot 8 oktober
icon

Beste antwoord door tribaltim 3 oktober 2014, 19:25

Hoi Block64,

Daarvoor kan je beter de klantenservice bellen, omdat zij dat mogelijk nog voor je kunnen regelen. Ik weet uiteraard niet of het tot de mogelijkheden duurt, maar je kan het altijd proberen.
Via het forum kan het nog wel even duren voordat je een reactie krijgt van een T-Mobile moderator en dan ben je waarschijnlijk al over je deadline heen.

Vandaar mijn advies om de klantenservice te bellen via 1200 of 0624001200.
Hopelijk dat je tot een goede oplossing komt!
Groetjes Tribaltim
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Hoi Block64,

Daarvoor kan je beter de klantenservice bellen, omdat zij dat mogelijk nog voor je kunnen regelen. Ik weet uiteraard niet of het tot de mogelijkheden duurt, maar je kan het altijd proberen.
Via het forum kan het nog wel even duren voordat je een reactie krijgt van een T-Mobile moderator en dan ben je waarschijnlijk al over je deadline heen.

Vandaar mijn advies om de klantenservice te bellen via 1200 of 0624001200.
Hopelijk dat je tot een goede oplossing komt!
Groetjes Tribaltim
Oké dankjewel