Beantwoord

Betaal afspraak vanuit Vodafone

• 24 februari 2017
  • 3 reacties
  • 161 Bekeken

hallo t-mobile .ik had met vodafone een betaal afspraak om een achterstand in te halen op 7 maart 2016 .nu kreeg ik een mail van een medewerker van t mobile dat die betaal afspraak niet kan worden terug gevonden dat vind ik wat raar ..nu word ik mischien geblokkeerd terwijl dat niet de afspraak was en ook niet terecht .kan nu iemand van t mobile nu even.niet ?.de betaal afspraak voor mij op 7 maart 2016 zetten .zonder een blokkade van mijn diensten zou niet terecht zijn .ik hoor graag even van u
icon

Beste antwoord door Sam- 25 februari 2017, 12:25

Hallo Sunny,

Begrijpelijk dat je hier een oplossing voor wil hebben. Goed dat je dit dus bij ons aangeeft!

Één van onze collega's die over T-Mobile Thuis gaat zal dit na het weekend in behandeling nemen. Ik ben ervan overtuigd dat jullie er samen uit gaan komen. 😉
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +17
Hallo Sunny,

Begrijpelijk dat je hier een oplossing voor wil hebben. Goed dat je dit dus bij ons aangeeft!

Één van onze collega's die over T-Mobile Thuis gaat zal dit na het weekend in behandeling nemen. Ik ben ervan overtuigd dat jullie er samen uit gaan komen. 😉
nou dat zou wel heel fijn zijn .van mijn kant zal het goed komen .bedankt voor u reactie
Reputatie 2
Badge +2
Hoi sunny46. Ik heb je zojuist een privé berichtje gestuurd.

Reageer