Beantwoord

Betaal voor 2 simkaarten

• 27 november 2020
  • 5 reacties
  • 231 Bekeken

T Mobile ik ben Boos!

Door een fout tijdens het bestellen heb ik in juli 2x een simkaart ontvangen voor een sim-only abbonoment incl nummerbehoud. En tot op heden betaal ik Nogsteeds 2 abonnementen terwijl ik er maar 1 Gebruik!!! ik heb hier al eerder telefonisch een melding van gemaakt maar er word nogsteeds geld afgehaald van mijn rekening.!!!! en in augustus is dit blijkbaar 3x aan toe geweest!!!!! en dan wel op 25, 26 en 31 augustus zonder dat ik daar op de hoogte was gebracht. en nu weer op 26 en 27 november. 

icon

Beste antwoord door aavanpolen 28 november 2020, 12:13

probleem is al gefixed. mijn bericht is niet meer van toepassing 

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Wat voor fout tijdens het bestellen? Voor online bestellingen heb je een wettelijke annulering termijn van 14 dagen, heb je het tweede abonnement binnen 14 dagen geannuleerd? Zo niet dan is het mogelijk dat er formeel 2 abonnementen zijn aangegaan. Het maakt daarbij niet uit of je beide abonnementen gebruikt of niet. Je bent dan op T-Mobile aangewezen of zij bereid zijn om een afgesloten abonnement te beëindigen en te crediteren.

Wat voor fout tijdens het bestellen? Voor online bestellingen heb je een wettelijke annulering termijn van 14 dagen, heb je het tweede abonnement binnen 14 dagen geannuleerd? Zo niet dan is het mogelijk dat er formeel 2 abonnementen zijn aangegaan. Het maakt daarbij niet uit of je beide abonnementen gebruikt of niet. Je bent dan op T-Mobile aangewezen of zij bereid zijn om een afgesloten abonnement te beëindigen en te crediteren.

Het was voor het eerst dat ik online een simkaart bestelde en ik deed dit erg zorgvuldig... maar toch kreeg ik twee simkaarten.  en ik had hier in de eerste instantie echt geen idee van. Toen ik de 2e simkaart in ontvangst kreeg dacht ik in eerste instantie. het moet vast het contract zijn die ze speciaal vervoeren.. dit was via AMP groep. Tot ik het bekende doosje zag...WIST IK VEEL.. heb toen GELIJK klantenservice gebeld en gevraagd hoe ik dit nog recht kon krijgen. de eerste medewerker die ik aan de lijn kreeg verwees mij naar een retourformulier. ik had toen nog gevraagd of ik die extra simkaart terug moest sturen en ze zeiden NEE. Na weer 3x bellen ofzo zou het abbonoment waar ik herhaaldelijk mijn situatie hen verteld eindelijk veranderd worden/opgezegd en dit ging 2 maanden goed want ik betaalde eindelijk alleen 1 x per maand en niet dubbel..

Reputatie 5
Badge +5

Die “fout tijdens het bestellen“ blijft onduidelijk, maar lijkt me het beste om op een T-Mobile moderator te wachten die in de systemen kan kijken.

probleem is al gefixed. mijn bericht is niet meer van toepassing 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @aavanpolen 

Wat fijn dat het is opgelost! Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, laat het ons weten!

Reageer