Vraag

betaald

  • 26 augustus 2020
  • 1 reactie
  • 250 Bekeken

Hallo heer of mevrouw

 

Ik heb mijn factuur betaald maar er wordt aangegeven dat dit niet zo is. Ik heb al gebeld met de klantenservice en die geven aan dat ik het bedrag terug heb geboekt (dit kan niet als je het zelf overschrijft) ik kreeg toen een e-mail adres zoekgeraaktebetalingen@t-mobile.nl

Het email adres doet het niet en wordt geblokkeerd door gmail. Nu is het dus zo dat ik een aanmaning heb gekregen. 

Kan iemand mij helpen?!

 

Mvg 

Felicia 

 

 


1 reactie

Reputatie 6
Badge +8

Hi @Felicia07 

Gek dat het wordt geblokkeerd, dit is inderdaad de juiste stap om te nemen. Zou je het eens via een ander browser kunnen proberen. Mocht het nou nog steeds niet lukken ben je dan in de gelegenheid om via een ander e-mail adres alsnog een e-mail te vesturen? :smiley:  

Reageer