Beantwoord

Betaald, maar betaling is nog niet verwerkt

• 4 maart 2019
  • 8 reacties
  • 181 Bekeken

Ik heb via online betalen zelf gekoze om te overmaken alleen is al 3 dagen geweest en nog steeds niks binne zo is mij sim geblokt vanwege die betaling
icon

Beste antwoord door David 4 maart 2019, 17:00

Hi @Fatihuysal,

Goed dat je even aan de bel trekt!

We hebben inderdaad een betaling van €99,34 ontvangen, maar er staat ook nog een termijn van de betalingsregeling open die al voldaan had moeten zijn. Deze termijn had op 28 februari betaald moeten zijn, maar dat is nog niet gebeurd. Op dit moment is de blokkade wel opgeheven (niet die van de betalingsregeling, die is nog actief), aangezien er een betaling is geweest, maar ik wil je er wel op attenderen dat deze blokkade weer wordt ingeschakeld als de betaling van de termijn niet wordt gedaan. De betalingsregeling zal dan ook in het geheel vervallen en dan moet de gehele achterstand in één keer worden voldaan.

Om dit te voorkomen kun je het beste de openstaande achterstand zo spoedig mogelijk betalen via My T-Mobile. Op deze manier voorkom je nieuwe blokkades en administratiekosten.

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we het graag van je!
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Fatihuyasal,

De € 99,43 is inderdaad van de betalingsachterstand afgehaald, de betalingsachterstand is nu € 54,00. Je dient deze dus te voldoen, zodat de blokkades ook vervallen. Verder is de € 108,00 het totale openstaande bedrag, dus inclusief de betalingsregeling. Dit bedrag hoef je dus niet in een keer te voldoen, omdat je dat bedrag in betalingsregeling hebt staan. Het gaat hier echt om de € 54,00 van de factuur van februari.

Hopelijk is het zo wat duidelijker!
NOg een laatste mededeling ja er staat 153 nog wat openstaand alleen eerder kwam 99,34 die ik heb betaald. Dan moet dat tog eerst eraf worden gehaald om het gelyk te betalen anders betaal ik het 2 keer 153-99,43 moet het zijn ?
Hey david,

ja er stond 150 nog wAt bij ne openstaand bedraagd alleen ik heb het anders betaald gaat die nou 150-99 of hoe zit het daarmee en wanneer gaat mij 4G weer terugkomen u zegt tog betaling is verwerkt dan hoort het tog terugtekomen
Reputatie 7
Badge +20
Hi @Fatihuysal,

Goed dat je even aan de bel trekt!

We hebben inderdaad een betaling van €99,34 ontvangen, maar er staat ook nog een termijn van de betalingsregeling open die al voldaan had moeten zijn. Deze termijn had op 28 februari betaald moeten zijn, maar dat is nog niet gebeurd. Op dit moment is de blokkade wel opgeheven (niet die van de betalingsregeling, die is nog actief), aangezien er een betaling is geweest, maar ik wil je er wel op attenderen dat deze blokkade weer wordt ingeschakeld als de betaling van de termijn niet wordt gedaan. De betalingsregeling zal dan ook in het geheel vervallen en dan moet de gehele achterstand in één keer worden voldaan.

Om dit te voorkomen kun je het beste de openstaande achterstand zo spoedig mogelijk betalen via My T-Mobile. Op deze manier voorkom je nieuwe blokkades en administratiekosten.

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we het graag van je!
Ik zie al dat ik mij klantnummer volgens mij verkeerd heb ingevoerd ben een cijfer vgm vergeten wat zou de vervolg daarvan zijn want heb 99.34€ betaald
Reputatie 7
Badge +20
Staat op je bank de gegevens er niet bij klantnummer enz? Je kan daar toch zien of je iets fout heb gedaan?

Even de klantenservice bellen of wachten op een reactie van de moderators
Heb je de telefoon al opnieuw opgestart?
Let er wel op dat die drie dagen ‘werkdagen zijn’ dus het weekend telt niet mee!

Ja ik weet dat weekend niet meetelt alleen ik heb 28-02-2019 betaald miss heb ik mijn klantnummer verkeerd getypt dat kan ook wat is het vervolg dan want ik heb 99,34 l,- gestort oo tmobile en nu is mij sim geblokt alleen als die geld terug komt of word geaccepteerd gaat tie blokkade weer weg
Reputatie 7
Badge +20
Heb je de telefoon al opnieuw opgestart?
Let er wel op dat die drie dagen ‘werkdagen zijn’ dus het weekend telt niet mee!

Reageer