Beantwoord

Betaald, maar blokkade nog niet verwijderd

• 26 mei 2017
  • 2 reacties
  • 83 Bekeken

Ik heb mijn facturen gisteren al betaald maar ben nu nog steeds afgesloten, ik heb mijn telefoon al aan en uit gezet maar zonder succes. Zouden jullie mij kunnen helpen?
icon

Beste antwoord door Thalina 26 mei 2017, 11:20

Hoi Nataschas,

Zoals Lodan al aangeeft verschilt de verwerkingstijd per betaalmogelijkheid. Hoe heb je jouw facturen van 20/02 en 20/03 betaald? De verwerking kan iets langer duren doordat het gisteren een vrije dag was. Ik heb in ieder geval jouw blokkades alvast verwijderd, zodat je weer bereikbaar bent. Als je jouw toestel even volledig uit- en aanzet, moet het weer werken. Zodra jouw betalingen zijn verwerkt, zie je dat ook terug op My T-Mobile bij Facturen.

Voor nu: geniet van het mooie weer! 🆒 En als je nog vragen hebt, laat het gerust weten!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Badge +10
Hoi Nataschas,

Het ligt er deels ook aan hoe je betaald hebt. Heb je dit via iDeal gedaan en was je ingelogd via My T-Mobile, dan kan het binnen een uur geregeld zijn. Echter worden de betalingen altijd nog gecontroleerd, en gezien het gisteren een feestdag was kan het vandaag in de loop van de dag hersteld worden.

Heb je betaald via een internet bankoverschrijving, dan wordt je blokkade na 3 werkdagen verwijderd. Heb je het echter gedaan via een overschrijfkaart, dan worden er 7 werkdagen gehanteerd.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Nataschas,

Zoals Lodan al aangeeft verschilt de verwerkingstijd per betaalmogelijkheid. Hoe heb je jouw facturen van 20/02 en 20/03 betaald? De verwerking kan iets langer duren doordat het gisteren een vrije dag was. Ik heb in ieder geval jouw blokkades alvast verwijderd, zodat je weer bereikbaar bent. Als je jouw toestel even volledig uit- en aanzet, moet het weer werken. Zodra jouw betalingen zijn verwerkt, zie je dat ook terug op My T-Mobile bij Facturen.

Voor nu: geniet van het mooie weer! 🆒 En als je nog vragen hebt, laat het gerust weten!

Reageer