Beantwoord

Betaald, maar geblokkeerd

  • 23 augustus 2017
  • 1 reactie
  • 79 Bekeken

betaald en kan nog steeds sinds 2 weken niet bellen
icon

Beste antwoord door David 23 augustus 2017, 16:52

Hoi Ineke,



Goed dat je even aan de bel trekt! Misschien was het je even ontglipt, maar je hebt op 7 augustus via My T-Mobile een blokkade geplaatst op het voeren van uitgaande gesprekken. Dan wordt het inderdaad lastig bellen! 😉 Ik heb de blokkade voor je opgeheven, maar dit had je ook al zelf via My T-Mobile kunnen doen. Ik zie ook dat je nog meer blokkades hebt geplaatst, dus dan ben je daar in ieder geval van op de hoogte, dat je die via My T-Mobile kunt verwijderen.



Je kunt overigens geen internationale gesprekken voeren of servicenummers bellen, omdat je op het moment een lopende betalingsregeling hebt. Dan worden deze diensten geblokkeerd. Ik wil je hier ook gelijk even voor waarschuwen, want ik zie dat er nog betalingen voldaan moeten worden. De termijnen van een termijn en factuur zijn verstreken, dus ik wil je met klem aanraden zo spoedig mogelijk het bedrag over te maken. Als dit niet gebeurt, dan loop je het risico dat de betalingsregeling binnenkort vervalt en dan moet het gehele bedrag alsnog in één keer betaald worden. Op My T-Mobile, onder het kopje 'Facturen', zie je welk bedrag nog voldaan moet worden. Je kunt dit via deze methoden overmaken.



Hopelijk is alles zo duidelijk, maar als je nog vragen hebt, laat het dan weten!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Ineke,

Goed dat je even aan de bel trekt! Misschien was het je even ontglipt, maar je hebt op 7 augustus via My T-Mobile een blokkade geplaatst op het voeren van uitgaande gesprekken. Dan wordt het inderdaad lastig bellen! 😉 Ik heb de blokkade voor je opgeheven, maar dit had je ook al zelf via My T-Mobile kunnen doen. Ik zie ook dat je nog meer blokkades hebt geplaatst, dus dan ben je daar in ieder geval van op de hoogte, dat je die via My T-Mobile kunt verwijderen.

Je kunt overigens geen internationale gesprekken voeren of servicenummers bellen, omdat je op het moment een lopende betalingsregeling hebt. Dan worden deze diensten geblokkeerd. Ik wil je hier ook gelijk even voor waarschuwen, want ik zie dat er nog betalingen voldaan moeten worden. De termijnen van een termijn en factuur zijn verstreken, dus ik wil je met klem aanraden zo spoedig mogelijk het bedrag over te maken. Als dit niet gebeurt, dan loop je het risico dat de betalingsregeling binnenkort vervalt en dan moet het gehele bedrag alsnog in één keer betaald worden. Op My T-Mobile, onder het kopje 'Facturen', zie je welk bedrag nog voldaan moet worden. Je kunt dit via deze methoden overmaken.

Hopelijk is alles zo duidelijk, maar als je nog vragen hebt, laat het dan weten!

Reageer