Beantwoord

Betaald maar nog steeds blokkade

• 13 april 2019
  • 1 reactie
  • 367 Bekeken

Ik heb een blokkade op me toestel, dat ik nidt kan bellen of internetten in het buitenland. Mijn facturen zijn betaald en had een bevestiging gekregen dat als er een blokkade opstaat dat binnen een uur verwijdert zou zijn. We zijn al een paar dagen verder en kan ook niet naar klantenservice bellen want die is gesloten. Word hier zo ziek van! Dit gebeurt me al paar keer en elke keer gaat die blokkade er niet gelijk vanaf. Mijn mobiel heb ik al uit en aan gezet en helpt niet!!
icon

Beste antwoord door Hajar 14 april 2019, 12:10

Hi Sarah,

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je facturen zijn voldaan. Ik he b daarom de blokkade direct handmatig verwijderd. Als je je toestel opnieuw start dan zou je weer bereikbaar moeten zijn. Laat je even weten of alles naar behoren werkt? Als je nog andere vragen hebt, laat het ons weten!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Sarah,

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je facturen zijn voldaan. Ik he b daarom de blokkade direct handmatig verwijderd. Als je je toestel opnieuw start dan zou je weer bereikbaar moeten zijn. Laat je even weten of alles naar behoren werkt? Als je nog andere vragen hebt, laat het ons weten!

Reageer