Beantwoord

Betaald maar nog steeds blokkade

• 1 oktober 2020
  • 4 reacties
  • 160 Bekeken

Heb vandaag aanmaning betaald maar de blokkade is niet opgeheven er staat niks meer open en ik heb via Ideal betaald. De blokkade zou binnen een uur zijn opgeheven. Zou graag willen dat hij word opgeven. Bij voorbaat dank. 

icon

Beste antwoord door David 1 oktober 2020, 16:43

Hi @Tmobiel070,

We hebben je betaling verwerkt en er staan dan ook geen blokkades meer op jouw aansluiting op dit moment. Het kan soms even zijn voor jouw telefoon weer daadwerkelijk de verbinding gevonden heeft, maar dat moet dus weer mogelijk zijn. Af en toe even opnieuw opstarten of de vliegtuigstand uit- en aanzetten kan ook goed werken! 

Hopelijk heb je snel weer verbinding met jouw telefoon! 

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Tmobiel070  Welkom in de Community, heb je de telefoon al opnieuw opgestart?

Ja al een paar keer! En het is al een paar uur geleden dat de blokkade eraf zou moeten zijn. 

Reputatie 7
Badge +20

@Tmobiel070  Ik ga hulp voor je zoeken.

Ik geef als klant geen garantie maar ga wel mijn best voor je doen.

Als er geen achterstanden meer zijn zou alles weer moeten werken.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Tmobiel070,

We hebben je betaling verwerkt en er staan dan ook geen blokkades meer op jouw aansluiting op dit moment. Het kan soms even zijn voor jouw telefoon weer daadwerkelijk de verbinding gevonden heeft, maar dat moet dus weer mogelijk zijn. Af en toe even opnieuw opstarten of de vliegtuigstand uit- en aanzetten kan ook goed werken! 

Hopelijk heb je snel weer verbinding met jouw telefoon! 

Reageer