Beantwoord

Betaald maar openstaande saldo op mail

• 29 juli 2020
  • 4 reacties
  • 242 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik heb mijn abonnement voor Juni betaald maar heb net een email gekregen dat ik een openstaande bedrag heb voor Juni. En op de mobile app staat het betaald maar in op de website niet.

icon

Beste antwoord door Hajar 30 juli 2020, 12:00

Hi @Tsxgli 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat die betaling is verrekend met je nieuwste factuur die nog niet online staat namelijk die van juli. Daarom staat de factuur van juni nog open. Als je die ook betaald, dan is alles voldaan. Gaat dat lukken? Als ik nog iets voor je kan doen, laat het mij weten!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Tsxgli 

Juni staat wel als betaald in de app maar nog niet op de website? Misschien is het even wachten totdat het oversl is bijgewerkt.

Hoe had je betaald via IDEAL of handmatig via internetbankieren? Handmatig kan iets langer duren dus het zou kunnen dat de verwerking en email elkaar gekruist hebben.

Ik heb via iDEAL betaald. Ik had voor die maand dubbel betaald en later de laatste betaling teruggekregen. Dus misschien is dat de reden

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Tsxgli 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat die betaling is verrekend met je nieuwste factuur die nog niet online staat namelijk die van juli. Daarom staat de factuur van juni nog open. Als je die ook betaald, dan is alles voldaan. Gaat dat lukken? Als ik nog iets voor je kan doen, laat het mij weten!

Oh ja is goed dan ga ik die nu betalen. 

Bedankt

Reageer