Beantwoord

Betaald, maar toch BKR-registratie gekregen

• 15 maart 2019
  • 1 reactie
  • 385 Bekeken

Jammer dat mijn eerste post zo negatief moet beginnen maar,

2 Weken (3 maart) geleden kreeg ik een brief van T-Mobile, met een aankondiging van BKR-registratie. Deze heb ik op 5 maart meteen d.m.v. handmatige betaling overgemaakt.

Een aantal dagen later keek of het bedrag inmiddels al ontvangen was, dit was niet het geval. Ik had toen contact opgenomen met de klantenservice, en de dame vertelde mij dat er 4 dagen verwerkingstijd aan vast zat.

Inmiddels waren de 4 dagen verstreken en was er nog steeds niks ontvangen, na het 10x checken of het bedrag naar de juiste rekeningnummer is verzonden (wat wel zo is), heb ik contact gezocht via twitter. Ik heb al mijn gegevens verstuurd via DM, mijn bankafschrift en een screenshot van de transactie, de persoon zag dat ik al betaald had. Zij had mij verzekerd dat alles goed zou komen en de BKR registratie er niet zou komen. Inmiddels had zij mij ook weer aangesloten, omdat ik echt betaald had.

Na een dreigende sms en laatste brief, heb ik nog een keer contact met de zelfde persoon op Twitter gehad (12 maart). Ze vertelde mij dat ik mij er niks van aan moest trekken, omdat dit automatisch word verstuurd vanuit het systeem. Zij had het ook al besproken met de incassoafdeling, waarbij als verklaring uit kwam, dat het bedrag nog waarschijnlijk ergens aan het 'zweven' was.

Ik kreeg de opdracht om een mail te sturen naar zoekgeraaktebetaling@t-mobile.nl met gegevens. Zij heeft mij ook een uitstel van betaling op het 'openstaande bedrag' van 10 dagen gegeven, zodat alle procedures tegen mij stop gezet zouden worden (staat letterlijk in het privé bericht).

Nu is het 15 maart en heb ik een BKR registratie gekregen, geen woorden voor...

Ik hoop dat dit nog teruggedraaid kan worden.
icon

Beste antwoord door Jaimy 16 maart 2019, 09:42

Hoi WVS2275,

Wat een verhaal! Ik kijk direct even met jou mee en hopelijk kunnen we het omdraaien naar een positieve eerste post. ;)

Ik zie wat je vertelt inderdaad ook terug in ons systeem. Ik heb mijn collega van Twitter meteen even gevraagd wat de status hiervan is en zij geeft aan jou gister nog gesproken te hebben. Zodra de betaling goed verwerkt is, dan zal de negatieve registratie ook vanzelf verwijderd worden. De afdeling waarnaar je nu een mail hebt gestuurd, zal dit netjes oppakken en dan komt het echt helemaal goed!

Ik kan in de tussentijd even niets anders betekenen dan jou geruststellen dat het goedkomt. Een BKR-registratie gaat via BKR, dus daar kan ik op het moment niks aan veranderen, maar we gaan er wel alles aan doen om de betaling in orde te maken.

Mocht ik je in de tussentijd nog ergens anders mee kunnen helpen, dan hoor ik het graag van je!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi WVS2275,

Wat een verhaal! Ik kijk direct even met jou mee en hopelijk kunnen we het omdraaien naar een positieve eerste post. ;)

Ik zie wat je vertelt inderdaad ook terug in ons systeem. Ik heb mijn collega van Twitter meteen even gevraagd wat de status hiervan is en zij geeft aan jou gister nog gesproken te hebben. Zodra de betaling goed verwerkt is, dan zal de negatieve registratie ook vanzelf verwijderd worden. De afdeling waarnaar je nu een mail hebt gestuurd, zal dit netjes oppakken en dan komt het echt helemaal goed!

Ik kan in de tussentijd even niets anders betekenen dan jou geruststellen dat het goedkomt. Een BKR-registratie gaat via BKR, dus daar kan ik op het moment niks aan veranderen, maar we gaan er wel alles aan doen om de betaling in orde te maken.

Mocht ik je in de tussentijd nog ergens anders mee kunnen helpen, dan hoor ik het graag van je!

Reageer