Beantwoord

Betaaldag wijzigen

• 24 februari 2017
  • 3 reacties
  • 205 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Ik probeer al een tijdje de dag te verandere van de betaling omdat ik 2 abonnementen heb lopen en op 2 verschillende dagen wordt het er af gehaald maar ik kan het niet vinden en via de telefoon wordt de verbinden verbroken als je op dit gebied komt ?
icon

Beste antwoord door Sam- 24 februari 2017, 15:51

Hoi hoi Dimi023,

Goed dat je hierover contact opneemt. We voorzien je graag van de juiste informatie.

Het is niet mogelijk om je betaaldatum aan te passen. Je krijgt je bundel op een vaste dag in de maand. Een paar werkdagen na het ontvangen van je nieuwe tegoed wordt de factuur opgesteld en een paar dagen daarna wordt het van je rekening afgeschreven. Dit is dus allemaal aan elkaar gekoppeld en kan niet aangepast worden.

Mag ik vragen waarom je de betalingen op dezelfde dag afgeschreven wil hebben? Is dit puur voor een makkelijker overzicht of heb je hier een andere reden voor? We denken graag met je mee. 😉
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +17
Hoi hoi Dimi023,

Goed dat je hierover contact opneemt. We voorzien je graag van de juiste informatie.

Het is niet mogelijk om je betaaldatum aan te passen. Je krijgt je bundel op een vaste dag in de maand. Een paar werkdagen na het ontvangen van je nieuwe tegoed wordt de factuur opgesteld en een paar dagen daarna wordt het van je rekening afgeschreven. Dit is dus allemaal aan elkaar gekoppeld en kan niet aangepast worden.

Mag ik vragen waarom je de betalingen op dezelfde dag afgeschreven wil hebben? Is dit puur voor een makkelijker overzicht of heb je hier een andere reden voor? We denken graag met je mee. 😉
Het is meer het gemak dat het er gelijk gaat dan hoef je niet te wachten op de andere en ben je er gelijk van af
Reputatie 4
Badge +17
Duidelijk DiMi023, hier kunnen wij verder niets aan veranderen. De betaaldatum blijft dus hetzelfde.

Ik hoop dat het in ieder geval wel duidelijk is hoe het proces nu in elkaar zit en waarom het wijzigen niet mogelijk is.

Als je verder nog vragen, verzoeken of onduidelijkheden hebt dan horen we het natuurlijk graag van je!

Reageer