Betaalde diensten geblokkeerd, toch kosten?
waarom krijg je toch facturen als de beteaaldiensten uit staan iop de T- Mobile app en je ook niet die betaal diensten bent aaangegaan
Hi commentaar,
Als je een blokkade voor betaalde diensten hebt geactiveerd dan kun je geen kosten meer maken aan zulke diensten. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie geen kosten aan betaalde diensten. Kun je aangeven waar jij deze kosten voorbij heb zien komen? Dan kijk ik graag met je mee!
Ik zie je reactie graag tegemoet.
Als je een blokkade voor betaalde diensten hebt geactiveerd dan kun je geen kosten meer maken aan zulke diensten. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie geen kosten aan betaalde diensten. Kun je aangeven waar jij deze kosten voorbij heb zien komen? Dan kijk ik graag met je mee!
Ik zie je reactie graag tegemoet.
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.