Beantwoord

Betaalde factuur afschrijven

  • 24 januari 2017
  • 1 reactie
  • 74 Bekeken

Ik kreeg op 16 januari al een factuur van jullie die ik direct per ideal heb betaald.
Nu proberen jullie hetzelfde bedrag op 24 januari 2017 wederom via de incasso te innen.
Deze heb ik dus geblokkeerd en zal hem blijven blokkeren !!! DE FACTUUR is weliswaar veel te vroeg betaald maar betaald.
Ik kan er niets aan doen dat jullie administratie erg traag is .
Verder is het raar dat ik op 9 januari 2017 nieuw lid wordt en ik mijn factuur al de 24e !!! moet betalen .Dat is twee weken eerder !! Ik vind dat niet normaal en verwacht dan ook als incassodatum de 30e of 31 e van de maand . Eerder dan de 9e van de maand ben ik dat ook niet verschuldigd.
icon

Beste antwoord door Amy 25 januari 2017, 13:49

Hey Zigmaster,



Wat onhandig! Ik snap dat dit voor jou geen fijn begin is bij ons! Je facturen schrijven we per automatische incasso af. Mocht je liever per automatische incasso betalen dan kun je dit zelf aanpassen via My T-Mobile. Houd er rekening mee dat we hier wel kosten voor in rekening brengen.



Verder betaal je jouw bundels iedere maand van te voren. Vandaar dat de eerste factuur als is opgemaakt. Je hebt in dit geval betaald voor de periode van 9 januari tot en met 8 feburari. het is niet mogelijk om de factuurdatum aan te passen. We maken deze iedere maand rond de 16e op en schrijven het bedrag dan een aantal dagen later af. Op deze pagina kun je de facturen terug zien. Zoals je daar ook kunt zien staat je factuur ook op betaald en zullen we niet proberen dit nogmaals af te schrijven. 🙂



Hopelijk heb ik je zo voldoende geïnformeerd. Wil je het laten weten als je hier verder nog vragen over hebt?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +15
Hey Zigmaster,

Wat onhandig! Ik snap dat dit voor jou geen fijn begin is bij ons! Je facturen schrijven we per automatische incasso af. Mocht je liever per automatische incasso betalen dan kun je dit zelf aanpassen via My T-Mobile. Houd er rekening mee dat we hier wel kosten voor in rekening brengen.

Verder betaal je jouw bundels iedere maand van te voren. Vandaar dat de eerste factuur als is opgemaakt. Je hebt in dit geval betaald voor de periode van 9 januari tot en met 8 feburari. het is niet mogelijk om de factuurdatum aan te passen. We maken deze iedere maand rond de 16e op en schrijven het bedrag dan een aantal dagen later af. Op deze pagina kun je de facturen terug zien. Zoals je daar ook kunt zien staat je factuur ook op betaald en zullen we niet proberen dit nogmaals af te schrijven. 🙂

Hopelijk heb ik je zo voldoende geïnformeerd. Wil je het laten weten als je hier verder nog vragen over hebt?

Reageer