Beantwoord

betaalgegevens gewijzigd, maar veranderd steeds terug

  • 16 november 2020
  • 3 reacties
  • 145 Bekeken

Ik heb via my t mobile mijn betaalgegevens veranderd naar automatische incasso. Maar als ik na een tijdje weer ga kijken, is het weer veranderd naar acceptgiro, waardoor het bellen en internet (4g) geblokkeerd is ivm betalingsachterstand.🥴 Is er misschien een fout op de site?

 

Mvg Patrick

icon

Beste antwoord door Waqqas 16 november 2020, 17:31

Hallo @phitv123 

Ik denk dat je eerst je betalingsachterstand dient te moeten betalen.

Voor de rest klikte je op opslaan of andere browser geprobeerd? Als niks werkt denk ik dat het door die achterstand komt.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @phitv123 

Ik denk dat je eerst je betalingsachterstand dient te moeten betalen.

Voor de rest klikte je op opslaan of andere browser geprobeerd? Als niks werkt denk ik dat het door die achterstand komt.

Hoe lang duurt het voor de blokkade er af is na betaling?

Reputatie 7
Badge +18

@phitv123 

Met IDEAL is hij er binnen een uur af dan moet je nog even je toestel herstarten, bij een handmatige overboeking kan het tot 2 werkdagen duren.

Reageer