Ik heb een betaalregeling aangevraagd maar mijn gehele aansluiting is alnog geblokkerd. Ik had een mailtje gekregen dat dit alleen zo zijn zijn voor 0900 nummers en naar het buitenland bellen. Ik kan de volledige rekening in een paar dagen betalen maar mijn nummer nu echt nodig voor werk. Zou een Admin mij hier veder mee kunnen helpen ?
Beste antwoord door CrisTien
Beste
Met een betalingsregeling krijg je nooit verder uitstel.
Kan je het niet van iemand even lenen voor dat en er nog meer kosten bijkomen?
Je kan ook wachten op een antwoord van de moderators (misschien kunnen ze nog iets voor je betekenen)
Lees Hier meer over betalen enz.
- Je krijgt binnen de betalingsregeling geen verder uitstel van betaling
- Je krijgt tijdens de regeling een blokkade. Hierdoor kun je niet meer bellen in en naar het buitenland, internetten in het buitenland, bellen naar servicenummers, en sms-diensten gebruiken.
- Tijdens de betalingsregeling kun je in je My T-Mobile account de status van je regeling bijhouden
- Tijdens de regeling kun je je abonnement niet wijzigen of verlengen
- Je betaalt je normale maandelijkse facturen op tijd
- Als je je tijdens de betalingsregeling niet aan de betalingsvoorwaarden houdt, dan kan T-Mobile verdere maatregelen nemen
- Je kunt tijdens de betalingsregeling geen T-Mobile Extra punten inwisselen.