Beantwoord

Betaalregeling alsnog blokkade

• 20 juli 2020
  • 4 reacties
  • 206 Bekeken

Ik heb een betaalregeling aangevraagd maar mijn gehele aansluiting is alnog geblokkerd. Ik had een mailtje gekregen dat dit alleen zo zijn zijn voor 0900 nummers en naar het buitenland bellen. Ik kan de volledige rekening in een paar dagen betalen maar mijn nummer nu echt nodig voor werk. Zou een Admin mij hier veder mee kunnen helpen ?

icon

Beste antwoord door CrisTien 20 juli 2020, 11:55

Beste @Hogyoku 

Met een betalingsregeling krijg je nooit verder uitstel.

Kan je het niet van iemand even lenen voor dat en er nog meer kosten bijkomen?

Je kan ook wachten op een antwoord van de moderators (misschien kunnen ze nog iets voor je betekenen) 

Lees Hier meer over betalen enz.

• Je krijgt binnen de betalingsregeling geen verder uitstel van betaling
  • Je krijgt tijdens de regeling een blokkade. Hierdoor kun je niet meer bellen in en naar het buitenland, internetten in het buitenland, bellen naar servicenummers, en sms-diensten gebruiken.
  • Tijdens de betalingsregeling kun je in je My T-Mobile account de status van je regeling bijhouden
  • Tijdens de regeling kun je je abonnement niet wijzigen of verlengen
  • Je betaalt je normale maandelijkse facturen op tijd
  • Als je je tijdens de betalingsregeling niet aan de betalingsvoorwaarden houdt, dan kan T-Mobile verdere maatregelen nemen
  • Je kunt tijdens de betalingsregeling geen T-Mobile Extra punten inwisselen.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +18

hallo @Hogyoku 

Wanneer je aansluiting is geblokkeerd dan dien je het volledige openstaande bedrag over te maken voordat je weer gebruik kan maken van je abonnement. En dan kan je dit het best via IDEAL doen omdat de verwerking van een handmatige overboeking 2 werkdagen kan duren.

Ik heb dit well eens eerde gehad. Zou jij kunnen kijken of het mogelijk is deze met 1 dag uit te stellen ?

Reputatie 7
Badge +18

@Hogyoku 

Ik ben geen moderator en dus kan ik helaas niks anders voor je doen maar je kan nu geen uitstel krijgen helaas.

Reputatie 7
Badge +20

Beste @Hogyoku 

Met een betalingsregeling krijg je nooit verder uitstel.

Kan je het niet van iemand even lenen voor dat en er nog meer kosten bijkomen?

Je kan ook wachten op een antwoord van de moderators (misschien kunnen ze nog iets voor je betekenen) 

Lees Hier meer over betalen enz.

• Je krijgt binnen de betalingsregeling geen verder uitstel van betaling
  • Je krijgt tijdens de regeling een blokkade. Hierdoor kun je niet meer bellen in en naar het buitenland, internetten in het buitenland, bellen naar servicenummers, en sms-diensten gebruiken.
  • Tijdens de betalingsregeling kun je in je My T-Mobile account de status van je regeling bijhouden
  • Tijdens de regeling kun je je abonnement niet wijzigen of verlengen
  • Je betaalt je normale maandelijkse facturen op tijd
  • Als je je tijdens de betalingsregeling niet aan de betalingsvoorwaarden houdt, dan kan T-Mobile verdere maatregelen nemen
  • Je kunt tijdens de betalingsregeling geen T-Mobile Extra punten inwisselen.

Reageer