Beantwoord

betaalregeling niet in overzicht

• 12 februari 2020
  • 2 reacties
  • 235 Bekeken

Ik ben een betaalregeling aangegaan voorn3 termijnen maar in het overzicht van my tmobile kan ik alleen het hele bedrag van de 2 maanden vinden om te betalen, maar niet de apparte bedragen van de termijnen. Ik heb de bevestigingsemail wel al ontvangen. Wordt dit nog geupdated?

icon

Beste antwoord door Evy 12 februari 2020, 13:49

Hi @jermaniac 

Geen zorgen, dit heb ik gelijk voor je nagekeken! het aanvragen van de betalingsregeling is helemaal goed gegaan en staat juist in ons systeem. Het kan 24 uur duren voordat het zichtbaar is in My T-Mobile. Controleer het morgen middag nog eens en trek even aan de bel wanneer het niet juist staat. Ik help je dan graag verder! :grinning:

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +8

Hi @jermaniac 

Geen zorgen, dit heb ik gelijk voor je nagekeken! het aanvragen van de betalingsregeling is helemaal goed gegaan en staat juist in ons systeem. Het kan 24 uur duren voordat het zichtbaar is in My T-Mobile. Controleer het morgen middag nog eens en trek even aan de bel wanneer het niet juist staat. Ik help je dan graag verder! :grinning:

Ik wil uitstel van betaling aanvragen voor de totaalsom wat vandaag openstaat van 48,50

maar ik kan nergens een knop vinden met regeling zos iveral aangegeven wordt dat die er moet zijn als ik inlog ook kan ik geen klantenservice medewerker spreken

kunt u mij mailen?

bedankt mvg Janneke

Reageer