Beantwoord

Betaalwijze op acceptgiro met papieren factuur

• 1 juli 2017
  • 7 reacties
  • 182 Bekeken

Waarom wordt ik als nieuwe klant bij aanschaf van een abonnement niet gewezen op het feit dat de instellingen voor een factuur automatisch op een toegestuurde papieren factuur staat en ik daardoor onnodig een bedrag moet betalen van € 2,54. Zeker in deze tijd waar alles bijna al digitaal gaat?
Alle rekeningen gaan digitaal en nu krijg je anno 2017 van T-Mobile automatische een papieren rekening toegestuurd. Beetje teleurstellend!:(
icon

Beste antwoord door Rosan 1 juli 2017, 20:05

Beste Bertus het kan zijn dat het komt door de wijze van gekozen betaling.
Wil je betalen per acceptgiro dan krijgt je dus ook een papieren factuur kies je voor auto incasso dan niet.
Misschien is het daar mis gegaan?
Zo niet dan kan je het zelf alvast uitzetten door te kiezen voor auto incasso en dan zal een moderator mee kijken wat er is mis gegaan.
Bekijk origineel

7 reacties

Heel eigenaardig inderdaad! Zou dit de "schuld" van een medewerker in de tmobileshop of van de klantenservice kunnen zijn?
Ik denk dat u recht heeft op restitutie.
Badge +13
Beste Bertus het kan zijn dat het komt door de wijze van gekozen betaling.
Wil je betalen per acceptgiro dan krijgt je dus ook een papieren factuur kies je voor auto incasso dan niet.
Misschien is het daar mis gegaan?
Zo niet dan kan je het zelf alvast uitzetten door te kiezen voor auto incasso en dan zal een moderator mee kijken wat er is mis gegaan.
Ik heb het al uitgezet. Het is alleen jammer van die € 2,54. Had ik het geweten had ik dit gelijk gedaan. Bedankt voor de antwoorden.

Met vriendelijke groet,

Bertus
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Bertus,

Allereerst welkom bij T-Mobile! 🙂 Wat leuk dat je voor ons hebt gekozen!

Zo te zien is de betaalwijze bij jouw bestelling verkeerd gegaan. Goed om te lezen dat je dit zelf nu al hebt omgezet. De 2,54 euro heb ik uit coulance voor je vergoed.

Ik zie trouwens dat je nog niet bent aangemeld voor T-Mobile Extra. Daarmee kun je sparen voor leuke cadeautjes, kortingen en uitstapjes. Klinkt goed toch? 🙂 Via deze pagina kun je je aanmelden.

Als je nog andere vragen hebt, stel die dan gerust. We helpen je graag!
Hoi Thalina,

Bedankt voor de goede service!

Fijne dag.

Groetjes,

Bertus
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Bertus,

Geen dank, ik help je graag! Fijn om te horen dat je er blij mee bent 🙂 Jij ook een fijne dag toegewenst!
:)Hoi Bertus,

Geen dank, ik help je graag! Fijn om te horen dat je er blij mee bent 🙂 Jij ook een fijne dag toegewenst!

Reageer