Beantwoord

Betalen in Play Store via T-mobile factuur

• 26 januari 2016
  • 4 reacties
  • 180 Bekeken

Ik wil een app bestellen via de Play Store en betalen via mijn factuur.
Ik heb inmiddels al 5x een sms (laten) versturen , maar krijg elke keer de melding dat mijn account niet geverifieerd kan worden en dat ik het later opnieuw moet proberen ???

Ik heb de tip in onderstaand topic ook al geprobeerd, echter zonder resultaat.
https://forum.t-mobile.nl/mijn-factuur-betalingen-425/betalen-via-factuur-playstore-255796

Wie heeft er voor mij een oplossing?
icon

Beste antwoord door MIchael8 27 januari 2016, 14:55

Thalina,

Bedankt voor je reactie.

Hierbij antwoord op jouw gestelde vragen:
- Ja, ik heb 1x eerder besteld, maar dat is al langere tijd geleden. Heb nu ook een nieuw toestel
- Prijs is 3 euro, lijkt me ook geen probleem
- Zowel geprobeerd met en zonder Wifi dan wel mobiel data netwerk
- Zoals eerder genoemd heb ik net een nieuw toestel met de nieuwste firmware en zie dus ook niet in waarom het uiloggen en opnieuw opstarten nut zou kunnen hebben, omdat ik net de mobiel voor de eerste maal opgestart heb en daarbij dus (opnieuw) heb ingelogd op mijn Google account. Oplossing heb ik al wel gevonden. Laat zich maar raden hoe 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Michael,

Goed dat je hierover een topic opent, want ik begrijp dat je gewoon gebruik wilt kunnen maken van deze service! Ik zie dat je al rond hebt gekeken op het forum naar een oplossing. Jammer dat dit nog niet heeft geholpen. Is het eerder al wel eens gelukt om een app te kopen via je T-Mobile factuur of is dit de eerste keer? Kan het te maken hebben met de prijs van de app die je wilt aanschaffen? Er is namelijk een limiet van €20 per aankoop.

Was je op het moment dat je deze instellingen (uit het topic) wilde wijzigen verbonden met ons mobiele netwerk of met een Wi-Fi netwerk? Zorg ervoor dat je met het mobiele data netwerk verbonden bent. Kun je daarnaast ook controleren of je de nieuwste software op je toestel hebt staan? Kun je verder eens de volgende stappen volgen:
  • Log de Google account uit op het toestel
  • Zet je wifi uit
  • Zet je toestel uit
  • Zet je toestel weer aan
  • Log weer in met je Google account, terwijl het toestel uitsluitend verbinding heeft met het T-Mobile netwerk, niet met wifi!
  • Probeer een aankoop te doen, deze hoeft niet afgerond te worden. De betaalopties moeten zichtbaar zijn
  • Als dit gedaan is kun je wifi weer aanzetten
Laat je even weten of het gelukt is? Mocht dit niet geholpen hebben, dan gaan we verder kijken naar een oplossing!
Thalina,

Bedankt voor je reactie.

Hierbij antwoord op jouw gestelde vragen:
- Ja, ik heb 1x eerder besteld, maar dat is al langere tijd geleden. Heb nu ook een nieuw toestel
- Prijs is 3 euro, lijkt me ook geen probleem
- Zowel geprobeerd met en zonder Wifi dan wel mobiel data netwerk
- Zoals eerder genoemd heb ik net een nieuw toestel met de nieuwste firmware en zie dus ook niet in waarom het uiloggen en opnieuw opstarten nut zou kunnen hebben, omdat ik net de mobiel voor de eerste maal opgestart heb en daarbij dus (opnieuw) heb ingelogd op mijn Google account. Oplossing heb ik al wel gevonden. Laat zich maar raden hoe 🙂
Reputatie 7
Badge +20
Hey Michael8,

Dus met wat tovenarij is het uiteindelijk toch opgelost? ;)

Je hebt geen idee wat je precies anders hebt gedaan dan de voorgaande keren? Zou natuurlijk onwijs handig zijn om andere klanten te helpen, maar als het een onbewust of onbedoelde actie was, dan wordt het lastig dit te achterhalen natuurlijk!

Welke app heb je aangeschaft? Ben altijd wel op zoek naar handige en leuke nieuwe apps! 🙂
Hey Michael8,

Dus met wat tovenarij is het uiteindelijk toch opgelost? ;)

Je hebt geen idee wat je precies anders hebt gedaan dan de voorgaande keren? Zou natuurlijk onwijs handig zijn om andere klanten te helpen, maar als het een onbewust of onbedoelde actie was, dan wordt het lastig dit te achterhalen natuurlijk!

Welke app heb je aangeschaft? Ben altijd wel op zoek naar handige en leuke nieuwe apps! :)

David:

Ik weet exact wat ik gedaan heb. Ik heb de app opgezocht op het wereld wijde web en daar kosteloos gedownload. Wilde erg graag voor betalen, omdat ik het de beste file explorer vind die er is. Maar goed........

Reageer