Beantwoord

Betalen met T-Mobile rekening

• 6 september 2016
  • 1 reactie
  • 123 Bekeken

Ik kan met een spelletje geen credit kopen omdat dit geweigerd wordt met mijn T mobile rekening. Kan nergens iets vinden om dat weer aan te zetten. Heb geen achterstand of wat dan ook. Zou hier weer graag gebruik van willen maken maar hoe????
icon

Beste antwoord door Amy 7 september 2016, 17:54

Hey Kmakworst,

Lastig dat dit niet lukt! Ik heb net naar jouw gegevens gekeken en er is geen blokkade actief hierop.

Zou je dit topic eens door willen nemen? Je vindt daar een aantal tips voor wanneer je problemen hebt met aankopen betalen via je T-Mobile Factuur.

Omdat er al een lopend topic is over dit onderwerp en om dubbele topics te voorkomen heb ik dit topic gesloten. Reacties kunnen natuurlijk geplaatst worden in bovengenoemd topic. We horen graag of het gelukt is!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15
Hey Kmakworst,

Lastig dat dit niet lukt! Ik heb net naar jouw gegevens gekeken en er is geen blokkade actief hierop.

Zou je dit topic eens door willen nemen? Je vindt daar een aantal tips voor wanneer je problemen hebt met aankopen betalen via je T-Mobile Factuur.

Omdat er al een lopend topic is over dit onderwerp en om dubbele topics te voorkomen heb ik dit topic gesloten. Reacties kunnen natuurlijk geplaatst worden in bovengenoemd topic. We horen graag of het gelukt is!