Beantwoord

Betalen met telefoonrekening zonder toestemming?

• 10 november 2018
  • 1 reactie
  • 1498 Bekeken

Laatste weken heb ik al meerdere keer een bericht ontvangen dat er een bedrag (rond de 5eu) zal worden afgeschreven van mijn telefoonrekening;

Gratis Bericht: Bedankt voor de aanmelding bij Giga Game je betaalt EUR EUR 4.50 per week van Vastools AG via je telefoonrekening. Voor vragen ga naar http://nln.giga-game.com/ of bel met 0031202622915. Afmelden of meer info ga naar www.payinfo.nl

Naast de afzender Vastools AG (die overigens ook niet te bereiken zijn met genoemd telefoonnummer) heb ik vergelijkbare berichten heb ik gekregen van Dharam Digital.

Uiteraard heb ik via payinfo mij snel afgemeld voor dit 'abonnement' en heb ik op my tmobile ook de functie gevonden om betalingen via telefoonfactuur te blokkeren, en dit dus ook gedaan.

Helaas ontving ik vanmorgen wederom eenzelfde bericht en zie ik dat dit nu ook terug op mijn telefoonverbruik van tmobile.

Ik ben geen gamer, heb amper spelletjes op mijn telefoon staan en kan me dus ook niet voorstellen dat ik hier toestemming voor gegeven heb.

Waar komen deze berichten vandaan?
Hoe gaan jullie regelen dat ik dit bedrag terug krijg?
Hoe kan ik verder voorkomen dat dit nogmaals gebeurd?
icon

Beste antwoord door Folkert 10 november 2018, 14:08

Beste Sabveld,

In Mijn T-Mobile bij Gegevens en Instellingen, Blokkades, Betalen via je TM factuur kun je deze diensten blokkeren. Op deze pagina kun je de volgens jou onterechte kosten terug vragen.

Groet, Folkert
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +18
Beste Sabveld,

In Mijn T-Mobile bij Gegevens en Instellingen, Blokkades, Betalen via je TM factuur kun je deze diensten blokkeren. Op deze pagina kun je de volgens jou onterechte kosten terug vragen.

Groet, Folkert

Reageer