Beantwoord

Betalen van facturen

goede morgen eb erik weetnsige problemen met betalen kan me facturen niet betalen geen inkomen meer nu een somatie van 30 59 maar niemand denkt mee ik weet niet hoe ik dit moet oplossen ik wil wel betalen maar het kan niet
icon

Beste antwoord door David 20 maart 2018, 17:06

Hoi Fredsita,

Ik vind het erg jammer om te lezen dat het financieel niet goed gaat en dat je de rekeningen niet kunt betalen. Ik heb je een tijdje terug ook informatie gegeven over jouw aansluiting, maar over andere aansluitingen kan ik geen specifieke informatie delen, omdat je met één telefoonnummer bent geregistreerd op ons Forum. Ik geef je graag informatie over het nummer waar je mee bent ingelogd.

We hebben op dit bedrag al een betalingsregeling met je getroffen, om zo de tijd te geven om de openstaande schuld te voldoen. Wij denken altijd mee, maar kunnen dit tot een bepaalde hoogte maar doen, aangezien je zelf de contracten hebt afgesloten voor een bepaalde prijs, met bepaalde voorwaarden. Je kunt bij de andere aansluitingen nog even nagaan of je daar een betalingsregeling voor kunt aanvragen via My T-Mobile, om misschien iéts te kunnen betalen, of dat je daar nog uitstel op kunt treffen. Als ik jouw berichten zo lees, dan heb je alle opties al aangevraagd.

Probeer in ieder geval te betalen wat je kunt, misschien lukt het niet op alle aansluitingen, maar iets is altijd beter dan niets. Mocht het lukken om een achterstand van een aansluiting te voldoen, dan is het aan te raden om te kijken of je via My T-Mobile bundels omlaag kunt bijstellen of uit kunt schakelen, zodat je kosten kunt besparen.

Als wij het geld niet ontvangen, dan wordt het bedrag uiteindelijk overgedragen aan een incassobureau. Zij nemen dan contact met je op om na te gaan wat de mogelijkheden zijn. Wat daar de precieze voorwaarden van zijn kan ik je op het moment niet zeggen, dat is op dat moment aan hen.

Als je nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag! Succes in ieder geval en laat het weten als we iets kunnen doen.
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Het slimste wat je nu kan doen is een betalingsregeling aanvragen, of uitstel van betaling.
Je schuld bij Tmobile moet dan wel €50, of meer zijn.
Misschien kan je het van je fam. Lenen?
Normaal gesproken kan je de regeling aanvragen in de app (inloggen in je account)
https://service.t-mobile.nl/app/answers/detail/a_id/2872
er zijn meerdere openstaande notas heb gewoon het geld niet de 1 staat al op 106 euro ff
Reputatie 7
Badge +20
Dan snel regeling aanvragen. Had je al eerder kunnen doen.
Nooit zolang wachten want dan kom je nog meer in de shit.
Wel even op de link klikken want er zijn duidelijke regels aan verbonden.
Hopla aan het werk. Ik wens je sterkte

Ik weet niet welk abonnement je hebt maar kan je het niet naar beneden bijstellen zodat je goedkoper uit bent?
als er geen geld is voor een betalings regelingoemoet dat dan kan nit eens mijfcturen betalen lopen nog tot 2019
Reputatie 7
Badge +20
🤔 maar niets doen maakt het alleen maar erger. Je moet echt contact opnemen met Tmobile om iets te regelen. Misschien is schuld hulpverlening een optie? Dat moet je bij jouw gemeente aanvragen.
t mobile geeft ook een regeling en met 10 euro per maandgaan ze niet akoord kan niet meer missen
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Fredsita,

Ik vind het erg jammer om te lezen dat het financieel niet goed gaat en dat je de rekeningen niet kunt betalen. Ik heb je een tijdje terug ook informatie gegeven over jouw aansluiting, maar over andere aansluitingen kan ik geen specifieke informatie delen, omdat je met één telefoonnummer bent geregistreerd op ons Forum. Ik geef je graag informatie over het nummer waar je mee bent ingelogd.

We hebben op dit bedrag al een betalingsregeling met je getroffen, om zo de tijd te geven om de openstaande schuld te voldoen. Wij denken altijd mee, maar kunnen dit tot een bepaalde hoogte maar doen, aangezien je zelf de contracten hebt afgesloten voor een bepaalde prijs, met bepaalde voorwaarden. Je kunt bij de andere aansluitingen nog even nagaan of je daar een betalingsregeling voor kunt aanvragen via My T-Mobile, om misschien iéts te kunnen betalen, of dat je daar nog uitstel op kunt treffen. Als ik jouw berichten zo lees, dan heb je alle opties al aangevraagd.

Probeer in ieder geval te betalen wat je kunt, misschien lukt het niet op alle aansluitingen, maar iets is altijd beter dan niets. Mocht het lukken om een achterstand van een aansluiting te voldoen, dan is het aan te raden om te kijken of je via My T-Mobile bundels omlaag kunt bijstellen of uit kunt schakelen, zodat je kosten kunt besparen.

Als wij het geld niet ontvangen, dan wordt het bedrag uiteindelijk overgedragen aan een incassobureau. Zij nemen dan contact met je op om na te gaan wat de mogelijkheden zijn. Wat daar de precieze voorwaarden van zijn kan ik je op het moment niet zeggen, dat is op dat moment aan hen.

Als je nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag! Succes in ieder geval en laat het weten als we iets kunnen doen.
Reputatie 7
Badge +20
CrisTien, bedankt ook voor jouw antwoorden en hulp, by the way! 🙂
ga zo als het nu staat het weekend 2 facturen betalen aan julie
Reputatie 7
Badge +20
Goed om te lezen, Fredsita. Alle beetjes helpen!

Reageer