Vraag

Betalen via T-Mobile factuur van Google Play aankopen

• 3 februari 2016
  • 6 reacties
  • 137 Bekeken

Hi
sinds een aantal dagen hier ook niet meer de mogelijkheid om aankopen te doen via Tmobile factuur, krijg de foutmelding: we kunnen je account niet verifiëren probeer het later opnieuw.
Alle stappen die hier op het forum staan heb ik al uitgevoerd maar niks werkt.
Ik zie ook dat hier heel veel mensen last van hebben.
Hebben jullie al een oplossing voor dit probleem?

mvg

This topic has been closed for comments

6 reacties

Ook ik krijg al dagen deze melding, ook van alles geprobeerd maar helaas zonder resultaat
Reputatie 6
Badge +17
@Francisvl1,

Vervelend dat je deze foutmelding krijgt! Ik zie dat mijn collega David inmiddels gereageerd heeft op je andere bericht en dat hij het heeft doorgezet naar de technische afdeling. Ik hoop dat het snel opgelost is!

@Priscillamh,
Goed dat je hierover contact opneemt! Kun je eens kijken naar de tips in dit topic? Mocht dit niet helpen, kun je dan de volgende stappen eens volgen:

• Log de Google account uit op het toestel
• Zet de wifi uit
• Zet het toestel uit
• Zet het toestel weer aan
• Log de Google account opnieuw in, terwijl het toestel uitsluitend verbinding heeft met het T-Mobile netwerk, niet met wifi!
• Probeer een aankoop te doen, deze hoeft niet afgerond te worden. De betaalopties moeten zichtbaar zijn
• Als dit gedaan is mag je wifi weer aanzetten

Mocht dit ook niet helpen, kun je mij dan in een privébericht de volgende gegevens sturen:
• IMEI-nummer van het toestel
• De username van je Google-account
• Wanneer was de laatste onsuccesvolle poging?
• Wanneer was de laatste succesvolle App Store aankoop via de T-Mobile factuur? Als het nooit gelukt is, graag aangeven.

Ik zie je reactie graag tegemoet!
@thalina
Bedankt voor je feedback.
Misschien een domme vraag maar hoe log ik me google account uit?
Het is me gelukt om op me google account opnieuw in te loggen. Alleen nu ik opnieuw wil inloggen staat er bij betalen alleen betaalpas/credit, paypal of inwisselcode. Dus facturen via provider staat er niet meer bij. Hoe kan dit nou?
ook ik kan helaas geen aankopen meer doen via mn factuur..
Reputatie 7
Badge +15
@Priscillamh,

Wat onhandig dat het niet lukt! Had je Wi-Fi wel uit staan? Was je verbonden met het T-Mobile netwerk? Zoals Thalina al aangaf mag je haar een privébericht sturen als het niet gelukt is. Ze zal het dan doorzetten naar onze technische jongens! 🙂

@TerrorMug,

Flink balen dat het bij jou ook niet lukt! Had je de tips in dit topic al eens doorgenomen? :8

Aangezien er meerdere topics lopen over dit onderwerp heb ik dit topic gesloten. Mochten jullie nog vragen hebben dan kunnen jullie die stellen in dit forumtopic. Thanks!