Beantwoord

Betaling

• 14 maart 2013
  • 3 reacties
  • 260 Bekeken

Geachte hee mevrouw Ik heb de achterstand van mijn telefoon betaald van 06** en ben nog niet aan gesloten waarom niet ?mijn vrouw haar achterstand ook betaald en die kon binnen twee uur weer bellenkunt u dat na kijken MVG Anne Hollander

- bericht aangepast door moderator; dit is een openbaar forum, dus al je gegevens zijn zichtbaar. Je gegevens zijn al bij T-Mobile bekend doordat je op het forum inlogt via My T-Mobile.
icon

Beste antwoord door Raymond 15 maart 2013, 14:54

@A.V.Hollander, welkom op het T-Mobile Forum! :)
Ik zie dat de blokkade inmiddels is verwijderd. De verwerkingstijd van een betaling hangt af van de wijze waarop de betaling is gedaan. Een overzicht hiervan staat op de T-Mobile website.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 6
@A.V.Hollander, welkom op het T-Mobile Forum! :)
Ik zie dat de blokkade inmiddels is verwijderd. De verwerkingstijd van een betaling hangt af van de wijze waarop de betaling is gedaan. Een overzicht hiervan staat op de T-Mobile website.
Altijd lekker handig bij T-mobile.... afgesloten worden, maar ook T-mobile niet kunnen bellen OMG!!!!!!!!!!!!!! lekker oplossings-gericht!
Vervolgens contact met T-mobile, om die 0900 blokkade eraf te halen.... gebeurt dat gewoon niet!!! maar helaas kan ik het UWV alleen bereiken met een 0900 nummer..... T-MOBILE heeft daar schijt aan....... fiks dit nou eens!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Eelco,

Je frustratie is duidelijk, maar zou je jouw berichten in het vervolg aan willen passen. Door de uitroeptekens komt het over als schreeuwen en dat is niet toegestaan op het forum. Net als het omhoog halen van oude topics en spammen. Als je twijfelt of jouw bericht passend is, controleer dan eerst even de huisregels.

Dit topic gaat op slot en jouw vraag zal in het andere topic worden opgepakt.