Beantwoord

Betaling acceptmail


Hoi, ik was een tijd op vakantie waardoor ik achterliep met een betaling. Op 10 augustus voor 8 uur s'avonds heb ik het openstaande bedrag betaald via acceptmail. Maar helaas staat er nogsteeds een kruisje bij het netwerk. Zouden jullie nogmaals kunne kijken wat er aan de hand is?
icon

Beste antwoord door Amy 13 augustus 2015, 17:55

Hey Jorra10935

Welkom terug op het T-Mobile Forum!

Ik zie dat de problemen niet door je factuur kwamen maar door je simkaart en dat Je vanmiddag een nieuwe simkaart hebt opgehaald in de T-Shop! 😃 Werkt alles nu weer naar behoren?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15
Hey Jorra10935

Welkom terug op het T-Mobile Forum!

Ik zie dat de problemen niet door je factuur kwamen maar door je simkaart en dat Je vanmiddag een nieuwe simkaart hebt opgehaald in de T-Shop! 😃 Werkt alles nu weer naar behoren?

Reageer