Beantwoord

Betaling blokering

• 9 september 2019
  • 6 reacties
  • 251 Bekeken

Goedemorgen,

Ik heb mijn betalingen gedaan die voldaan moesten worden om de blokkade eraf te halen. Helaas is deze blokkade er nog niet af.

Mijn nummer is = 06..68..39
IBAN = .......97827

Zou iemand mij kunnen helpen, las dat blokkades er handmatig af gehaald kunnen worden als de betaling binnen is.

Mvg Kevin
icon

Beste antwoord door David 9 september 2019, 15:47

Hi @KevinDroohe,

Dit heb ik gelijk even voor je nagekeken!

Ik zie dat we inderdaad op 6 september een betaling van je ontvangen hebben, maar dit was niet voldoende om de achterstand te voldoen en dus de blokkade te laten opheffen. Aangezien er meerdere bedragen openstaan, waarvan de betalingstermijn verstreken is, moeten deze ook nog worden voldaan, voordat de blokkade opgeheven wordt. Als je naar 'Facturen' op My T-Mobile gaat, dan zie je welk bedrag er voldaan moet worden om ervoor te zorgen dat de blokkade wordt verwijderd. Wanneer de betaling ontvangen is, dan wordt de blokkade automatisch opgeheven.

Mocht je hier nog vragen over hebben, dan horen we het graag van je!
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi @KevinDroohe,

Dit heb ik gelijk even voor je nagekeken!

Ik zie dat we inderdaad op 6 september een betaling van je ontvangen hebben, maar dit was niet voldoende om de achterstand te voldoen en dus de blokkade te laten opheffen. Aangezien er meerdere bedragen openstaan, waarvan de betalingstermijn verstreken is, moeten deze ook nog worden voldaan, voordat de blokkade opgeheven wordt. Als je naar 'Facturen' op My T-Mobile gaat, dan zie je welk bedrag er voldaan moet worden om ervoor te zorgen dat de blokkade wordt verwijderd. Wanneer de betaling ontvangen is, dan wordt de blokkade automatisch opgeheven.

Mocht je hier nog vragen over hebben, dan horen we het graag van je!
De betaling van aug is inderdaad 6 september voldaan. Tevens is er die dag nog eens 162 euro overgemaakt wat volgens de tmobile app nog betaald moest worden. Dit is alleen via bank overgemaakt. Vandaar de vraag kunnen jullie dat zien en als dat goed is of dat dan opgeheven kan worden.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Kevin,

We hebben na die eerste betaling van 6 september niets meer ontvangen. Heb je dit via online bankieren gedaan of via acceptgiro via de bank? Bij de eerste optie kan het 3 werkdagen duren voor de betaling verwerkt is en bij de tweede optie 7 werkdagen. Heb je een betaalbewijs waarop te zien is dat dit bedrag aan ons overgemaakt is? Je kunt deze dan toevoegen als bijlage aan een reactie (zonder persoonlijke info), dan kunnen we de blokkade in ieder geval alvast even handmatig voor je opheffen.

Ik hoor het graag van je!
Hier is het bewijst dat de andere betaling is gedaan.

Reputatie 7
Badge +20
Hi Kevin,

Ik zie dat de blokkades er vanaf zijn, dus dat is gefixt!
Bbedankt daar ben ik blij mee 😉

Reageer