Beantwoord

Betaling blokkade

  • 22 april 2017
  • 4 reacties
  • 94 Bekeken

Ik heb net online via tmobile site betaald waneer doet de telefoon het weer
icon

Beste antwoord door Hajar 23 april 2017, 09:36

Hi Help1we3,

Goed dat je jouw betaling hebt voldaan. Ik zie dat deze ook is verwerkt en dat de blokkade is verwijderd. Hopelijk is hiermee alles naar wens. 😉
Bekijk origineel

4 reacties

Jullie hebben het direct dan klopt dat
Reputatie 7
Badge +20
Hi Help1we3,

Goed dat je jouw betaling hebt voldaan. Ik zie dat deze ook is verwerkt en dat de blokkade is verwijderd. Hopelijk is hiermee alles naar wens. 😉

Ik heb mijn betaling voldaan kan ik nu bellen

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Djenet,

Dat ligt er vooral aan op welke manier je hebt betaald en of ál de openstaande achterstanden zijn voldaan. Op deze website zie je welke verwerkingstijden er voor iedere betaalwijze worden gebruikt en via My T-Mobile (onder het kopje ‘Facturen’) kun je checken of de gehele achterstand daadwerkelijk betaald is. 

Mocht alles kloppen en kun je nog niet bellen, stuur me dan even een privébericht met jouw telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN. Dan ga ik kijken waarom de blokkade nog niet is opgeheven!

Reageer