Beantwoord

Betaling deze maand

• 7 mei 2017
  • 3 reacties
  • 141 Bekeken

Hallo, ik moest 5 mei een factuur betalen voor de maand april en die is niet afgeschreven. Nu staat er op mijn t-mobile toch dat hij betaald is. Wat moet ik doen? Normaal word die automatisch van mijn rekening afgeschreven!
icon

Beste antwoord door David 8 mei 2017, 17:26

Hey Javin,

Zo te zien heeft Tijgerbanjer ook al met je gedacht over een mogelijke oorzaak van het probleem! 🙂

In ons systeem zie ik dat jouw factuur van 27 april op 2 mei afgeschreven is. Deze factuur had als uiterste betaaldatum 7 mei en ik begrijp dat het wat verwarrend is, doordat er aangegeven werd dat de factuur rond de 5e afgeschreven zou worden. Dit is dus al eerder gebeurd dan de 5e, maar nu weet je in ieder geval waar je moet zoeken om de afschrijving te vinden.

Laat je weten of je de betaling gevonden hebt en of alles duidelijk is?
Bekijk origineel

3 reacties

Heey javin ,

Dat heb ik ook wel eens gehad . Dat komt omdat dat dan de dag is dat ze het van je rekening afhalen . Aangezien het toen weekend al was kan het zijn dat het er morgen word afgehaald . Geen zorgen ik zag het toevallig ook net weer bij mij t-mobile app staan en dan dat het 9 mei is betaald . Als je inlogd op t-mobile niet via je app maar gewoon internet en dan naar je facturen gaat zal je Zien dat daar geen datum staat . Als het nog niet duidelijk is zal ik vast nog wel een vraag voor je kunnen beantwoorden . Fijne dag groetjes
Snap je het nou ? Groetjes
Reputatie 7
Badge +20
Hey Javin,

Zo te zien heeft Tijgerbanjer ook al met je gedacht over een mogelijke oorzaak van het probleem! 🙂

In ons systeem zie ik dat jouw factuur van 27 april op 2 mei afgeschreven is. Deze factuur had als uiterste betaaldatum 7 mei en ik begrijp dat het wat verwarrend is, doordat er aangegeven werd dat de factuur rond de 5e afgeschreven zou worden. Dit is dus al eerder gebeurd dan de 5e, maar nu weet je in ieder geval waar je moet zoeken om de afschrijving te vinden.

Laat je weten of je de betaling gevonden hebt en of alles duidelijk is?

Reageer