Beantwoord

betaling doen in termijnen

• 23 juli 2019
  • 3 reacties
  • 536 Bekeken

Hallo,

Ik heb een betalings achterstand, Ik zou dit graag wegwerken.
Helaas gast nu dit niet ineens lukken.

Zou ik een betalings regeling kunnen treffen.

Zolang di loopt zou ik ook willen dat mijn account geblokkeerd blijft.

Mer vriendelijke groet
Sebastiaan Berndsen
icon

Beste antwoord door Jaimy 24 juli 2019, 11:03

Hoi Sebastiaan,

Ik heb meteen even met je meegekeken!

Ik zie dat je al een betalingsregeling hebt lopen over een eerder bedrag. Dat betekent dat het niet mogelijk is om nog een tweede betalingsregeling te treffen. Wanneer de lopende betalingsregeling is afbetaald, zou dat wel weer kunnen.

De blokkades zijn sowieso nog actief, dus wat betreft het maken van nieuwe kosten, moet dat goedkomen.

Laat je het weten als je nog meer vragen hebt?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Sebastiaan,

Ik heb meteen even met je meegekeken!

Ik zie dat je al een betalingsregeling hebt lopen over een eerder bedrag. Dat betekent dat het niet mogelijk is om nog een tweede betalingsregeling te treffen. Wanneer de lopende betalingsregeling is afbetaald, zou dat wel weer kunnen.

De blokkades zijn sowieso nog actief, dus wat betreft het maken van nieuwe kosten, moet dat goedkomen.

Laat je het weten als je nog meer vragen hebt?
Hallo

Bbedankt voor uw reactie.
Ik wil graag betalen en snap dat ik zelf de kosten heb gemaakt.
Ik kan het op het moment echt niet ineens betalen. Kan er echt niks geregeld worden?

Met vriendelijke groet
Sebastiaan Berndsen
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Sebastiaan,

In dit geval kan ik daar eigenlijk alleen maar heel eenduidig op antwoorden, en dat is dat ik hierin inderdaad niets kan regelen. Er loopt al een betalingsregeling, en daarna zijn opnieuw hoge kosten gemaakt. Een tweede betalingsregeling is niet mogelijk.

Ik hoop dat je een manier vindt om toch de betalingen te voldoen, wellicht met hulp van vrienden of familie? Is een ideetje, maar uiteraard wil ik me daar verder niet teveel mee bemoeien.

Mocht ik je nog met andere dingen kunnen helpen, dat hoor ik het van je!

Reageer