Beantwoord

Betaling doen voor blokkade aansluiting

  • 9 september 2019
  • 1 reactie
  • 211 Bekeken

Ik heb een factuur open staan en ik betaal altijd iedere maand netjes. Nu willen ze mij 13 september helemaal afsluiten. Ze hebben mijn Sim al geblokkeerd dus ik kan op geen enkele wijze contact leggen. Om iets af te spreken. Ik hou niet van schulden of wat dan ook. 20 september kan ik alles netjes betalen. Hoe kan ik hun nu bereiken als alles geblokkeerd is??? Je kan niet reageren op.de mailtjes die je krijgt en je kan niet chatten want dat is een computer ding. Wie kan mij helpen????
icon

Beste antwoord door CrisTien 9 september 2019, 12:35

Goedemiddag @Pris83 Welkom in de community van T-Mobile.

Je kan in je my T-mobile account uitstel van betaling of een betalingsregeling aanvragen.
Je kan Hier meer informatie vinden en de voorwaarde lezen.
Veel succes!
Groetjes
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Goedemiddag @Pris83 Welkom in de community van T-Mobile.

Je kan in je my T-mobile account uitstel van betaling of een betalingsregeling aanvragen.
Je kan Hier meer informatie vinden en de voorwaarde lezen.
Veel succes!
Groetjes

Reageer