Beantwoord

Betaling factuur

• 23 januari 2017
  • 2 reacties
  • 102 Bekeken

Hallo,

Ik heb een factuur van mijn telefoon nog niet betaald, hoe lang duurt het voordat mijn simkaart dan wordt geblokkeerd?
Ik kan deze rekening volgende maand wel voldoen!

Ik hoor het graag!
icon

Beste antwoord door MichelD4 23 januari 2017, 17:24

Beste Robintjuhh,

Welkom op het forum van T-Mobile!

Een goede vraag van je, om te vragen hoelang het duurt voordat je simkaart geblokkeerd gaat worden, en je dus tijdelijk geen gebruik kunt maken van je aansluiting.
Dit gebeurd niet gelijk kan ik je melden, daar gaan enkele weken overheen.

Alles hierover kun je lezen, door op deze link te klikken.

Daarnaast kun je ook nog gebruik maken van uitstel van betaling, waarmee je een uitstel kunt aanvragen van maximaal 10 kalenderdagen, wat in jouw geval misschien handig kan zijn.
Hoe je het aanvraagt en aan welke voorwaarden je moet voldoen, kun je allemaal lezen door op deze link te klikken.

Een betalingsregeling heeft voor jouw geen zin, aangezien je de factuur volgende maand in zijn geheel kunt betalen.

In de goede hoop, je vraag naar tevredenheid te hebben beantwoord.
Anders hoor ik het graag van je.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Beste Robintjuhh,

Welkom op het forum van T-Mobile!

Een goede vraag van je, om te vragen hoelang het duurt voordat je simkaart geblokkeerd gaat worden, en je dus tijdelijk geen gebruik kunt maken van je aansluiting.
Dit gebeurd niet gelijk kan ik je melden, daar gaan enkele weken overheen.

Alles hierover kun je lezen, door op deze link te klikken.

Daarnaast kun je ook nog gebruik maken van uitstel van betaling, waarmee je een uitstel kunt aanvragen van maximaal 10 kalenderdagen, wat in jouw geval misschien handig kan zijn.
Hoe je het aanvraagt en aan welke voorwaarden je moet voldoen, kun je allemaal lezen door op deze link te klikken.

Een betalingsregeling heeft voor jouw geen zin, aangezien je de factuur volgende maand in zijn geheel kunt betalen.

In de goede hoop, je vraag naar tevredenheid te hebben beantwoord.
Anders hoor ik het graag van je.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Robintjuhhh,

Jammer dat je jouw betaling niet gelijk kunt voldoen. Ik zie dat MichelD jou al meer informatie heeft gegeven. Ik zou jou in dit geval een uitstel van 10 dagen kunnen geven, maar dan moet je er wel voor zorgen dat je binnen die tijd je betaling hebt voldaan. Ga je akkoord met de 10 dagen uitstel? Dan maak ik het in orde voor je! 🙂

Ik hoor graag van je!

Reageer