Beantwoord

betaling factuur

• 9 juni 2020
  • 4 reacties
  • 189 Bekeken

Hoi,

Ik wil graag mijn betalingsdatum verzetten naar eind van de maand. Voor nu heb ik automatisch incasso midden van de maand, maar ik wil dat graag veranderen naar eind van de maand. Hoe moet ik dat doen? Of hoe wordt dat geregeld voor mij?

Alvast bedankt. 

icon

Beste antwoord door Evy 9 juni 2020, 17:03

Dit ga ik voor je regelen! Momenteel staat jouw incasso moment op de 24e van de maand. Dit kan ik aanpassen zolang de nieuwe datum 10 dagen afwijkt van de huidige. Het kan dus naar het begin van de maand rond de 3e van de maand of juist rond de 14e. Laat je mij weten welk moment het beste is voor jou? :smile:

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +8

Dit ga ik voor je regelen! Momenteel staat jouw incasso moment op de 24e van de maand. Dit kan ik aanpassen zolang de nieuwe datum 10 dagen afwijkt van de huidige. Het kan dus naar het begin van de maand rond de 3e van de maand of juist rond de 14e. Laat je mij weten welk moment het beste is voor jou? :smile:

Ik wil betaal nu. Maar ik kan niet

Reputatie 6
Badge +12

Het staat nu op de 24e van de maand. Jij zegt initieel, ik wil einde van de maand en nu zeg je, ik wil nu (19e)?

Noem nou een dag (een getal) in de maand, dan kan de moderator het aanpassen.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @hameidaskar1 

Op welke manier probeer je te betalen? Op deze pagina kun je zien hoe je je betaling kan voldoen. 

Ik hoop dat je zo verder komt!

Reageer