Beantwoord

Betaling factuur, maar nog geblokeerd

  • 28 mei 2019
  • 1 reactie
  • 460 Bekeken

Goeiedag,

ik heb vrijdag of zaterdag 2 facturen betaald. Als eerste zijn ze volgensmij nog niet binnen bij jullie. Is er een mogelijkheid dat de blokkade eraf kan van me abbenoment ?
icon

Beste antwoord door David 28 mei 2019, 14:00

Hoi @gull1234,

Goed dat je het even laat weten! Ik heb jouw aansluiting er gelijk bij gepakt en zie waarom je nog geblokkeerd ben, ik leg je graag uit waarom!

We hebben inderdaad gister twee betalingen van je ontvangen, voor de facturen van april en mei, dus dat is goed gegaan. Deze worden ondertussen ook verwerkt, dus die zul je binnenkort als betaald zien staan op My T-Mobile. Echter heb je ook nog een betalingsregeling lopen en daar zijn de betalingen niet van voldaan, terwijl de betalingstermijnen al verstreken zijn. Beide termijnen zullen dus eerst voldaan moeten worden, alvorens de blokkades opgeheven zullen worden. Ik raad je dan ook aan om deze openstaande termijnen spoedig te voldoen, zodat de blokkades worden opgeheven en je geen verdere administratiekosten in rekening worden gebracht.

Als je hier nog vragen over hebt, dan horen we dat natuurlijk graag van je!

PS: Ik heb jouw username veranderd, omdat dit jouw telefoonnummer was. Houd er rekening mee dat dit een openbare community is en iedereen dus mee kan lezen. Plaats daarom geen privégegevens in openbare berichten.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi @gull1234,

Goed dat je het even laat weten! Ik heb jouw aansluiting er gelijk bij gepakt en zie waarom je nog geblokkeerd ben, ik leg je graag uit waarom!

We hebben inderdaad gister twee betalingen van je ontvangen, voor de facturen van april en mei, dus dat is goed gegaan. Deze worden ondertussen ook verwerkt, dus die zul je binnenkort als betaald zien staan op My T-Mobile. Echter heb je ook nog een betalingsregeling lopen en daar zijn de betalingen niet van voldaan, terwijl de betalingstermijnen al verstreken zijn. Beide termijnen zullen dus eerst voldaan moeten worden, alvorens de blokkades opgeheven zullen worden. Ik raad je dan ook aan om deze openstaande termijnen spoedig te voldoen, zodat de blokkades worden opgeheven en je geen verdere administratiekosten in rekening worden gebracht.

Als je hier nog vragen over hebt, dan horen we dat natuurlijk graag van je!

PS: Ik heb jouw username veranderd, omdat dit jouw telefoonnummer was. Houd er rekening mee dat dit een openbare community is en iedereen dus mee kan lezen. Plaats daarom geen privégegevens in openbare berichten.

Reageer