Beantwoord

Betaling factuur nog niet verwerkt

  • 3 maart 2017
  • 1 reactie
  • 155 Bekeken

Goedemorgen T-Mobile, ik heb gisteren via een link in mijn email een factuur betaald. Nou staat er op my t-mobile nog steeds dat ik de factuur niet betaald heb. Hoe lang duurt het voordat dit bijgewerkt wordt? En is het mogelijk om voor mijn laatste factuur en de extra kosten een betalingsregeling te treffen zodat de blokkering voor betalen via de factuur opgeheven wordt? Ik heb via de klantenservice informatie geprobeerdt te krijgen maar ik kom er geen wijs uit.
icon

Beste antwoord door Thalina 3 maart 2017, 16:22

Hoi Kevin,



Begrijpelijk dat je wilt weten hoe lang dit duurt! Bedoel je dat je via iDeal (deze pagina) hebt betaald of via een AcceptEmail? Gaat het om de factuur van 16/01? Ik zie dat de betaling nog niet is verwerkt, maar dat je op dit moment in ieder geval geen blokkades meer hebt. Heb je voor alle zekerheid al jouw toestel uit- en aangezet? Dat zou alles weer moeten werken. Jouw betaling wordt zo snel mogelijk verwerkt ook in My T-Mobile.



Wat betreft de betalingsregeling: je kunt dit heel gemakkelijk zelf online aanvragen via My T-Mobile > Facturen > Rechts kiezen voor Naar Betalingsregeling. Op dit moment zit daar nog de factuur van 16/01 bij, dus je kunt ervoor kiezen om even te wachten totdat deze betaling is verwerkt. Houd er wel rekening mee dat als je een betalingsregeling aanvraagt, je een blokkade krijgt voor bellen in het buitenland, bellen naar het buitenland, datagebruik in het buitenland en bellen naar servicenummers en diensten van derde partijen. Op deze pagina vind je alle informatie. Mocht het niet lukken met het online aanvragen, trek dan even aan de bel. Dan help ik je verder!



Hopelijk geeft dit meer duidelijkheid! Als je nog aanvullende vragen hebt, stel ze gerust!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Kevin,

Begrijpelijk dat je wilt weten hoe lang dit duurt! Bedoel je dat je via iDeal (deze pagina) hebt betaald of via een AcceptEmail? Gaat het om de factuur van 16/01? Ik zie dat de betaling nog niet is verwerkt, maar dat je op dit moment in ieder geval geen blokkades meer hebt. Heb je voor alle zekerheid al jouw toestel uit- en aangezet? Dat zou alles weer moeten werken. Jouw betaling wordt zo snel mogelijk verwerkt ook in My T-Mobile.

Wat betreft de betalingsregeling: je kunt dit heel gemakkelijk zelf online aanvragen via My T-Mobile > Facturen > Rechts kiezen voor Naar Betalingsregeling. Op dit moment zit daar nog de factuur van 16/01 bij, dus je kunt ervoor kiezen om even te wachten totdat deze betaling is verwerkt. Houd er wel rekening mee dat als je een betalingsregeling aanvraagt, je een blokkade krijgt voor bellen in het buitenland, bellen naar het buitenland, datagebruik in het buitenland en bellen naar servicenummers en diensten van derde partijen. Op deze pagina vind je alle informatie. Mocht het niet lukken met het online aanvragen, trek dan even aan de bel. Dan help ik je verder!

Hopelijk geeft dit meer duidelijkheid! Als je nog aanvullende vragen hebt, stel ze gerust!

Reageer