Betaling geannuleerde bestelling nog niet teruggestort

• 13 augustus 2020
  • 6 reacties
  • 377 Bekeken

13 juli bestelling geannuleerd. Betaling van 185,69 nog niet teruggestort.

Telefonisch contact met Tmobile gehad en er werd mij verzekerd dat binnen 2 weken het bedrag zou worden teruggestort. Ik wacht nog steeds.

6 reacties

Reputatie 6
Badge +8

Hi @Jennifer01 

Goed dat je aan de bel trekt, Ik kan me heel goed voorstellen dat je dit graag weer terug ziet op je rekening! Zo te zien ben je gisteren al geholpen door een van mijn collega’s, dit gaat dus helemaal goed komen. Mocht ik je nog met andere vragen kunnen helpen, laat je het dan weten? Ik help je graag verder! 

Hallo Evy, door welke collega ben ik geholpen en wat is er besproken? Staat mij nl. niets van bij? Hoor graag van je.

Reputatie 6
Badge +8

Dit heb ik verkeerd gezien! Ik geef je hier uiteraard wat meer duidelijkheid over. Gisteren is door de afdeling financieel een case aangemaakt, gezien je inderdaad het geld nog niet binnen twee weken hebt ontvangen. Mijn collega is er op dit moment dus druk mee bezig!  Excuses voor de vertraging, hopelijk kunnen we nog iets meer van jouw geduld vragen. 

We zijn inmiddels 8 dagen verder en het bedrag van €185,69 is nog steeds niet op mijn bankrekening gestort. Waar blijft mijn geld? Om geduld vragen is niet meer aan de orde. De vraag beantwoorden met: “het bedrag is gestort” zou het beste zijn.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Jennifer01 

Ik zie inderdaad dat je terugstorting nog niet is geregeld en dus heb ik  dit direct gemeld bij de afdeling die hiervoor verantwoordelijk is. Zij gaan dit verder oppakken en zorgen dat het bedrag zo snel mogelijk weer op je rekening staat. Excuses voor het wachten!

13 dagen geleden is er een case aangemaakt voor de financiële afdeling. Vervolgens zie ik niets gebeuren lees: geen terugstorting van €185,69.

Ik wacht nu al een maand op mijn geld. Het enige wat ik van jullie hoor is dat de financiële afdeling er druk mee bezig is. Wat doen zij er precies aan zodat ik mijn geld teruggestort krijg?

Reageer